Wszystko o:

warzywa o niskiej zawartości potasu

kaole

Batat - więcej niż słodki ziemniak?

Batat - więcej niż słodki ziemniak?

Ma o połowę więcej składników odżywczych niż ziemniak, obniża ciśnienie i pomaga regulować poziom cukru we krwi. Dzięki zawartości żelaza wspiera procesy krwiotwórcze, za sprawą potasu kontroluje gospodarkę elektrolitową organizmu. Mimo zalet i ewidentnej przewagi nad rodzimym kartoflem, jest u nas mało popularny, a szkoda.

Ciecierzyca warzywo nie tylko dla wegetarian

Z wyglądu niepozorna - mała, pomarańczowa. Ale zawartość cennych składników w ciecierzycy, nazywanej także włoskim grochem czy cieciorką, robi ogromne wrażenie. Dlaczego warto przyjrzeć jej się bliżej i dlaczego powinna znaleźć stałe miejsce w codziennej diecie?

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

To, co jesz, wpływa na to, jak się czujesz i jak wyglądasz - dziś te proste prawdy często zastępują marketingowe obietnice. Tymczasem klucz do młodości drzemie w naturze. A konkretnie gdzie?

Kiszonki - dlaczego warto je jeść?

Kiszonki - dlaczego warto je jeść?

Warzywa powinny stanowić obowiązkowy element naszej codziennej diety ze względu na zawartość witamin, minerałów czy błonnika. Niestety tylko w sezonie letnim dostęp do świeżych i smacznych warzyw jest prosty. Jak poradzić sobie w okresie zimowym i wczesnowiosennym? Najlepiej sięgać po warzywa

Sałata - zielona moc witamin

Sałata - zielona moc witamin

dzięki zielonemu barwnikowi zawartemu w liściach sałaty. Dzięki zawartości antyoksydantów chroni organizm przed szkodliwym działaniem wolno rodników. Usprawnia i pobudza układ trawienny, a także zapobiega zakwaszeniu organizmu. Najlepiej smakuje z innymi warzywami, serami oraz mięsem. W 100g ramach

Sezon na szparagi czas zacząć! Co tak naprawdę w sobie mają?

Sezon na szparagi czas zacząć! Co tak naprawdę w sobie mają?

znajdziemy 67,8 mg). Tej ostatniej najwięcej jest w główce warzywa. Można w nich znaleźć także beta-karoten, wapń, fosfor oraz witaminę A (najwięcej jest jej w zielonych szparagach ok. 700 μg). Witaminy to nie jedyne dobro siedzące w tych warzywach. Dzięki zawartości żelaza oraz potasu wzmacniają

Owoce i warzywa NA OCHŁODĘ - które najlepsze?

Owoce i warzywa NA OCHŁODĘ - które najlepsze?

opaleniznę. Beta-karoten to również silny przeciwutleniacz, wspomagający utrzymywanie niskiego poziomu cholesterolu oraz chroniący przed miażdżycą. Całkiem dużo w nich także dbającego o nasze serce potasu. W melonach jest ich niemal tyle, ile w znanych z zawartości tego pierwiastka bananach. Latem warto

10 najzdrowszych WARZYW, których nie może zabraknąć w twojej diecie! [ranking subiektywny]

10 najzdrowszych WARZYW, których nie może zabraknąć w twojej diecie! [ranking subiektywny]

włączyć do diety również ze względu na zawartość dbających o prawidłową pracę układu nerwowego witamin z grupy B i magnezu, przyjaciółki odporności - witaminy C, a także manganu, potasu i fosforu. Moc barwników owoców i warzyw. Który kolor najzdrowszy? Bataty to cenne warzywo zwłaszcza w diecie

Znakomite koktajle - nie tylko źródło orzeźwienia

Znakomite koktajle - nie tylko źródło orzeźwienia

... Blender Philips HR 1377/90 Zelmer 476 Jagody możesz mocno schłodzić. Dodaj do nich pokrojonego banana, łyżkę miodu. Całość zalej mlekiem o niskiej zawartości tłuszczu. Błyskawicznie staniesz na nogi! Dlaczego to jest dobre? Czarne jagody (nie jakieś tam amerykańskie) mają najwięcej

Zasady zdrowego żywienia

Zasady zdrowego żywienia

zawartością wody (80-90proc.), z czego wynika ich niska wartość kaloryczna. Po siódme - Ograniczaj spożycie tłuszczów, zwłaszcza zwierzęcych Tradycyjna polska dieta obfituje w tłuszcze. Zaleca się, aby obniżyć ich spożycie o ok. 30 proc. Ograniczenie spożycia tłuszczów zwłaszcza zwierzęcych i produktów

Niski poziom potasu

Bbardzo proszę o jakąś wskazówkę odnośnie możliwych przyczyn niskiego poziomu potasu,mimo doustnego przyjmowania Caldymu. Dodam, iż lekarz rodzinny podejrzewał celiakie, ale została ona wykluczona. W diecie staram się spożywać produkty bogate w ten pierwiastek, a do tego uzupełniam go przyjmując w

Niski poziom potasu we krwi

Mam 29 lat. Odebrałam dzisiaj wyniki badań. Martwi mnie potas- 1.75. Przyjmuję witaminy oraz biorę co jakiś czas Aspargin. Dieta również bogata w produkty, w których owy potas się znajduje. Kreatynina w surowicy 0,80 mg/dl eGFR 84,80 mi/min/1.73m2.Żelazo 37 troszkę niskie. Reszta badań, wyniki

Niski poziom kreatyniny i potasu

Wciąż spada mi kreatynina i potas we krwi. Co robić? Bolą mnie nerki,puchną okropnie nogi, bolą kolana... mam dość!

Wysoki poziom potasu, mocznika i kreatyniny

Mam wysoki poziom potasu we krwi, mocznik i kreatynina w normie (wyniki robiłam dwa razy), biorę leki na nerwicę PROPRANOLOL WZF 10 mg, ARKETIS 20 mg, TRITTICO CR 75 mg. Czy te leki mogą mieć wpływ na podwyższenie potasu? Wiem że powinnam unikać spożywania owoców i warzyw ale bardzo proszę o poradę

Zbyt duża ilość potasu we krwi

objaw, a nie przyczynę zaburzenia.Do czasu wizyty u lekarza i rozpoczęcia leczenia przyczynowego Pana/Pani babcia powinna ograniczać pokarmy z dużą zawartością potasu (pieczywo razowe, orzechy, banany, pomarańcze, nektaryny, kiwi, fasolę, buraki, brokuły, pomidory, szpinak, surową marchewkę i kapustę

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: ##########NASZE CHOROBY############

Właściwości zdrowotne rzodkiewki Rzodkiewka bogata jest głównie w witaminy i minerały. Wśród nich znajdziemy witaminy: A, C oraz z grupy B, a także żelazo, fosfor, cynk, potas i siarkę. Zawartość ?pierwiastka życia?, czyli potasu pozwala na regulację ciśnienia krwi i tętna. Rzodkiewka usprawnia

#####NASZE CHOROBY######ogoreczki

. Poza tym zawarte w tym warzywie sterole regulują poziom cholesterolu we krwi. A niski poziom cholesterolu przekłada się na mniejsze ryzyko wystąpienia chorób serca, chorób cywilizacyjnych i nowotworów. Ogórki, dzięki zawartości błonnika, potasu i magnezu, mają również wpływ na regulację ciśnienia

Re: ##########NASZE CHOROBY############

radzi z oczyszczaniem. Wszystko, co możemy, a nawet powinniśmy zrobić, jeśli chcemy uzdrowić swój styl życia i nasze ciało, to spożywanie takich produktów, które poprawią detoksykacyjne właściwości naszego organizmu. Co nam w tym pomoże? Na przykład karczoch. Jest to warzywo o bardzo niskiej zawartości

Dzień ryżowy*********Super Diety*****

Dzień ryżowy: Dla mocnej tkanki łącznej Działanie: Z powodu dużej zawartości potasu ryż działa mocno odwadniająco. Równocześnie niska zawartość sodu sprawia, że włókna tkanki łącznej są bardziej sprężyste. Wówczas skóra staje się mocna i jędrna, a cellulit wyraźnie się zmniejsza. Składniki diety

Re: Jakie produkty mają najwięcej wapnia?

Aby lepiej przyswoić wapń powinno się pić sobie kilka kropelek wit. D, Wapń utrudniają związki glinu, fosforany (dodawane są do wielu produktów i napojów gazowanych), nadmiar magnezu i potasu oraz stront. A więc w tej sytuacji unikac napojów gazowanych. Produkty: Mleko o niskiej lub bez

Re: Do mam które mają psa i małe dziecko

kurczaka, całych jaj oraz ryb, 20% regionalnych owoców i warzyw, oraz 20% owsa o niskim indeksie glikemicznym; wolne od prebiotyków i hormonów świeże mięso kurczaków hodowanych na lokalnych farmach; poławiana w naturalnym środowisku stornia z Vancouver Island; doskonałe białko jaj klasy A dostarczane z

Szukajcie zdrowia

... w kapuście: Kapuściane leki na 100 dolegliwości W rankingu zdrowotnym warzyw i owoców kapusta zajmuje czołową pozycję. Czy wiesz, dlaczego? Zalicza się ją do 10 najbardziej skutecznych roślin jadalnych pod względem właściwości leczniczych, bo... jest bogata w najlepsze przeciwutleniacze

Re: Dwutlenek chloru w torebkach

przykładów gdzie dwutlenek chloru jest stosowany: * Jabłka: kontrola bakterii E.Coli i Listeria * Ziemniaki: ochrona przed śniecią i "silver scurf" * Sałata, celer i cebula: w porównaniu z podchlorynem zawartość witaminy C pozostaje większa, a zawartość potasu mniejsza * Owoce

Re: Czy moge jesc tylko owoce, warzywa i jogurty?

produktów. Poza warzywami, owocami i jogurty potrzebne są też produkty zbożowe (dostarczają witamin z grupy B, cynku, potasu), czyli ciemne pieczywo, kasze gruboziarniste, płatki oraz mięso, ryby lub rośliny strączkowe.Trzeba tylko wybierać produkty o niskiej zawartości tłuszczu i bez cukru. Dobre

Re: zaparcia

Sok z buraków również polecam. Przyczyną zaparć jest na ogół spożywanie żywności wysoko przetworzonej o niskiej zawartości błonnika. Błonnik zwiększa objętość treści przewodu pokarmowego, wchłania dużo wody i zwiększa jej zawartość w jelicie grubym, zwiększa ruchy robaczkowe jelit i przyspiesza