Wszystko o:

tabletki na cholesterol

PAP, marga

Mężczyzno, bierzesz dużo leków? Uważaj na zaburzenia erekcji!

Mężczyzno, bierzesz dużo leków? Uważaj na zaburzenia erekcji!

Na wszystko masz odpowiednią tabletkę: na ból głowy, nadciśnienie, wysoki cholesterol. Wystarczy zażyć i po kłopocie? Panowie, duża ilość przyjmowanych leków może szkodzić waszej potencji - ostrzegają eksperci.

Jagody ACAI - żyła złota?

Jagody acai jeszcze do niedawna znane były tylko mieszkańcom Ameryki Południowej. Obecnie to jeden z najmodniejszych owoców na świecie. Przypisuje im się wiele dobroczynnych właściwości dietetycznych i zdrowotnych. Czy słusznie?

KARCZOCHY - dla dobra układu pokarmowego. Znasz ich właściwości?

Karczochy to niskokaloryczne warzywa, a przy tym zioła, o cennych właściwościach leczniczych. Wspierają pracę układu pokarmowego, dbając o kondycję wątroby i dróg żółciowych, pomagają obniżać poziom cholesterolu i oczyszczają organizm.

Spirulina

Spirulina

Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Terminem spirulina określa się przede wszystkim te suplementy, które zawierają sinice z grupy Arthrospira platensis lub Arthrospira maxima. Spirulina ma ciemnozielony kolor, niekiedy wpadający w niebieski. Kształtem przypomina spiralę. Najczęściej występuje w

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

orzechów. Naukowcy ustalili wtedy, że ich garstka zawiera dwa razy więcej przeciwutleniaczy niż inne rodzaje orzechów. Orzechy włoskie dostarczą magnezu oraz witaminy B6 . To przyjaciele sprawnego funkcjonowania układu nerwowego. Zamiast łyknąć tabletkę z apteki "na stres", lepiej chrupnij kilka

Owoce i warzywa: liczy się kolor!

Owoce i warzywa: liczy się kolor!

wszystkim ze względu na zawartość likopenu, antyutlenicza o zbawiennym wpływie na serce, skutecznie obniżającego poziom cholesterolu, działającego przeciwnowotworowo i odmładzająco. Szczególnie dużo jest go w pomidorach i przetworach pomidorowych, zwłaszcza tych podawanych na ciepło (więcej na ten temat

Mnóstwo wapnia bez laktozy - gdzie go szukać? [TOP 10 produktów spożywczych]

Mnóstwo wapnia bez laktozy - gdzie go szukać? [TOP 10 produktów spożywczych]

cholesterolu - co jeść, by z nim wygrać Słodkie figi należą do czołówki suszonych owoców. Oprócz sporej ilości wapnia (ok. 200 mg na każde 100 g) zawierają także dużo potasu i żelaza oraz nieco magnezu i fosforu. Choć kaloryczne, jedzone z umiarem są zdrową przekąską - nawet gdy jesteś na diecie. Wszystko to

5 zabójców cholesterolu z kuchni - jedz i obniżaj!

5 zabójców cholesterolu z kuchni - jedz i obniżaj!

Kołatanie serca

Mam 42 lata i od trzech miesięcy mam kołatanie serca. Wszystkie badania tj. tarczyca, krew, echo serca, cholesterol są prawidłowe. Lekarz przepisał mi Propanorolol i kazał przyjmować 3 razy dziennie po pół tabletki. Kołatnie nie ustąpiło, ale jest jakby przytłumione. Czasem po dużym wysiłku, ale

Niedoczynność, Hashimoto czy co?

We wrześniu 2012 mój lekarz ginekolog-endokrynolog stwierdził u mnie niedoczynność tarczycy (TSH 2.6 mIU/l 0.27-4.20, FT4 16.73 pmol/l 12.0-22.0, FT3 6.36.34 pmol/l 3.13-6.76 i ANTY-TPO 12.91 IU/ml <34) i zalecił branie Euthyroxu (pół tabletki 25). Z wcześniejszych badań USG tarczycy dowiedziałam

Co mi dolega?

miesiącu zbadałam ponownie TSH i cholesterol. Wynik TSH -2,66 Cholesterol 218.70 Norma do 200. Obecnie biorę Euthyrox 50 pół tabletki rano. Mam niskie ciśnienie krwi, mierzę codziennie rano i wieczorem, waha się 100/65 do 115/70 Puls w granicach 70, 80, 90 na minutę. Dodam, że cały czas mam dziwnie

Problem z oczami i widzeniem, pulsowanie oczu

utrzymać tej głowy). W ciągu dnia nie odczuwam zawrotów tak bardzo. Tym bardziej, że jeżdżę na nartach i chodzę po górach. Czasami odczuwam nacisk na oczach. Bardzo często mam rano katar. To trwa już ponad rok! Robiłam rezonans magnetyczny głowy z kontrastem, badania na tarczycę, boreliozę, cholesterol

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Cholesterol ogólny 230!!czy brac tabletki juz??

z lekarzem rodzinnym w osrodku zdrowia zalecil tabletki na obnizenie ale nie daje mi spokoju to ,ze wyczytalam gdzies ,że stres moze miec wplyw na podniesienie sie cholesterolu a ja podczas pobierania krwi strasznie sie denerwowalam i serce mi walilo (fobia na punkcie igły) i moze stad sie tak

Re: Cholesterol ogólny 230!!czy brac tabletki juz

Czy byscie brali tabletki na moim miejscu? jestem wegetarianka ale jem sporo jajek i pewno przez to tak wysoki cholesterol mam:( zdrowo sie odzywiam tak ogolnie jestem chuda,jem chleb tylko razowy i jem sporo cebuli i warzyw ,ruszam sie a taki cholesterol mi wywalilo:( az sie zdziwilam

Re: Podwyższony cholesterol

Chce zbić albo móc kontrolować/spowolnić wzrost poziomu cholesterolu. Przez ostatnie 5 miesięcy mi urósł, jest to skutek uboczny zażywania tabletek, które będę na pewno brać przez kolejne 4 miesiące, a może nawet dłużej.

Tabletki antykoncepcyjne a cholesterol

Mam pytanko. Czy tabletki antykoncepcyjne moga przyczynic sie do podniesienia poziomu cholesterolu?

Cholesterol a tabletki antykoncepcyjne

Czy przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych może prowadzić do podwyższenia poziomu cholesterolu?

Re: Podwyższony cholesterol

mysle ze to nie jest wlasciwe Forum do tego typu pytan, proponowalabym zajac sie tematem cholesterolu dokladniej cholesterol a w zasadzie leczenie go jest dosc dyskusyjnym tematem ostatnio, malo jest lekarzy, ktorzy naprawde sledza ten temat a przyjmuja tylko rutynowe, stare metody podawania

TULIP 20 mg tabletki - cholesterol -miażdzyca

Witam Mam dwa i pół opakowanie tego leku (47 tabletek) koszt jednego opakowania to 49,22 oddam wszystkie za 35 zł( z przesyłką) data ważności 09.2008 O leku TULIP międzynarodowa: atorvastatin Działanie: Należy do grupy statyn, leków obniżających stężenie cholesterolu całkowitego we krwi

cholesterol a tabletki antykoncepcyjne

Moja serdeczna przyjaciolka zazywa srodki antykoncepcyjne.Jest osoba z wrodzona wada serca i wydaje mi sie ze powinna stosowac inne metody zapobiegania ciazy a nie tabletki.Oprocz tego ,mimo ze jest mloda osoba to cholesterol ma bardzo podwyzszony.Chce sie dowiedziec czy na podwyzszony cholesterol

Tabletki a cholesterol!!!

Pani Doktor bardzo proszę o odpowiedź na mój post o tabletkach i cholesterol. Bardzo to dla mnie ważne!!!!

Re: Cholesterol ogólny 230!!czy brac tabletki juz

moze powtorze ale lekarz kazal mi brac tabletki juz:( i wlasnie nie wiem co robic?:( dzieki za odpowiedz

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!