Wszystko o:

co zjeść niskokalorycznego

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

błonnikiem (1,3 g na 100 g), a raczej zawartych w nich witamin: C, A i co najmniej kilku z kompleksu B. To, oczywiście, znowu nie są jakieś olbrzymie ilości, ale na pewno nie do pogardzenia. Pół kilograma czereśni pokryje przeciętne zapotrzebowanie na witaminę C. To tak dużo do zjedzenia? Czereśnie, a co z

Wielkość porcji: sprawdź, czego jesz za dużo, a czego za mało

Wielkość porcji: sprawdź, czego jesz za dużo, a czego za mało

Warzyw nie powinniśmy sobie żałować. Nie dość, że w większości są niskokaloryczne, to jeszcze dostarczają cennych składników mineralnych i witamin. "Zakłada się, że powinniśmy spożywać co najmniej 5 porcji warzyw dziennie. Jedna porcja nie zawsze oznacza jedną sztukę. Wyznacznikiem jest

Błonnikowi liderzy - produkty, które mają najwięcej błonnika

Błonnikowi liderzy - produkty, które mają najwięcej błonnika

poprzedniczka - 4 g w 100 g - ale możesz jej zjeść więcej, jest niskokaloryczna, pomaga obniżyć poziom złego cholesterolu i dba o zdrowie pań w przełomowych momentach ich życia, np. okresie ciąży, połogu czy menopauzy. Jeśli nie straszne ci bardziej ciężko strawne strączki - możesz sięgnąć po groch. Ten także

Dlaczego diety odchudzające na ciebie nie działają? 10 powodów

Dlaczego diety odchudzające na ciebie nie działają? 10 powodów

. Efekt? Szybki przyrost wagi, nieadekwatny do ilości spożywanych kalorii. Każda kolejna dieta daje coraz mniejszą utratę kilogramów w dłuższym czasie. Metabolizm zwalnia. Jedz i chudnij - niezawodne triki, dzięki którym zjesz mniej Co na to można poradzić? Najpierw daj sobie odsapnąć. Przestań bez

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

w gęstym śmietanowym sosie czy pizza? Ależ skąd! Życie, w tym także to zdrowe, nie musi i nie powinno być udręką. Jedz i chudnij - niezawodne triki, dzięki którym zjesz mniej Pomyśl, co, jak i ile byś jadła, gdybyś miała sylwetkę swoich marzeń. Możesz się zdziwić tym, że prawdopodobnie nie

Do jesieni jeszcze chwila, ale one już rządzą. Najlepsze polskie owoce

Do jesieni jeszcze chwila, ale one już rządzą. Najlepsze polskie owoce

wrogiem tych, co na odchudzającej diecie. Niskokaloryczne (średnio ok. 40 kcal w 100 g), usprawniające proces trawienia, osłabiające łaknienie, są ich sprzymierzeńcem. Uwaga! Zasada, by wykorzystywać nadpsute jabłka do przetworów to niebezpieczny dla zdrowia błąd. Nie wystarczy wyciąć zgniłej części, by

Świąteczne menu: smaczne i zdrowe? Wystarczy znać parę trików

Świąteczne menu: smaczne i zdrowe? Wystarczy znać parę trików

Ryba słodkowodna , półtłusta, jeden filet (170 g) gotowany/pieczony to około 275 kcal, 39 g białka, 12 g tłuszczu, ale co istotne - to źródło dobrych tłuszczy z grupy omega-3 i omega-6 (NNKT), które wykazują działanie profilaktyczne chorób cywilizacyjnych taki jak: nadciśnienie, miażdżyca, chorób

Jak odchudzić mężczyznę? Zmotywuj go mądrze!

Jak odchudzić mężczyznę? Zmotywuj go mądrze!

udział. Fakt, on jest dorosły i wie, co robi, jednak zazwyczaj po prostu zjada to, co podsuniesz mu pod nos lub co znajdzie w lodówce. Nieważne, czy jest znerwicowanym człowiekiem korporacji, typem brata łaty czy miłośnikiem domowych obiadków. Czas na zmiany. Nie chodzi przecież tylko o to, by lepiej się

Cytryny, pomarańcze, pomelo i inne cytrusy. Czym się różnią, poza smakiem i wyglądem?

Cytryny, pomarańcze, pomelo i inne cytrusy. Czym się różnią, poza smakiem i wyglądem?

Kioto). Wyjątkowym atutem mandarynek ma być fakt, iż chroni przed rakiem nawet osoby z grupy wysokiego ryzyka, czyli cierpiące na wirusowe zapalenie wątroby. ( Czytaj: wszystko o wątrobie ). Słodycz bez grzechu Wystarczy zjeść dwie mandarynki, by zaspokoić przeciętne dobowe zapotrzebowanie na witaminę

Zabójcy tłuszczu - produkty, które pomogą spalić tkankę tłuszczową

Zabójcy tłuszczu - produkty, które pomogą spalić tkankę tłuszczową

Wołowina to doskonałe źródło pełnowartościowego białka i witaminy B12 oraz podobnie jak sery - sprzężonego kwasu linolowego. Co ciekawe, podczas gotowania zawartość kwasów CLA jeszcze się zwiększa. Pogromcy tłuszczu, czyli jesz i chudniesz! Jedząc wołowinę, dostarczamy sobie także karnityny i

Walka z otyłością

jak myślałem, że jedna osoba mi choć w części pomoże to kontakt się urwał i zostałem dalej sam. Obecnie jestem na diecie niskokalorycznej przez większość dni w tygodniu wytrzymam, ale czasami nie dam rady i nie patrzę wtedy na kalorie a później cierpię. Najgorsze, że nie potrafię utrzymać później

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: u mnie jeszcze teraz swieci slonce

angazetka napisała: > W jakim świecie pasztet z fasoli jest niskokaloryczny? ;) A nie lepiej zamiast pasztetu z fasoli - ciężkostrawnego i kalorycznego zjeść po prostu warzywa na parze do jajek z chrzanem? Jeśli tak naprawdę chcecie się odchudzać, a nie tylko udawać? Pić dużo wody, ruszać

Re: Dieta a migrena

Moja rada - zacznij jeść więcej rano i w pracy. Obiad, a właściwie kolacja o 18 może zostać jaka jest, ale do 17-tej musisz zjeść więcej. Dorzuć do sałatki coś sycącego, bułkę z szynką, albo nawet dwie. I wyrzuć te głupie snickersy. Spróbuj zjeść coś białkowego, jak zacznie boleć cię głowa. I jedz

Re: Jak "podrobic" smak majonezu?

Jeśli zmieszasz majonez niskokaloryczny (350kcal/100g) z jogurtem greckim (130kcal/100g) w proporcji 1:1, uzyskasz sos o kaloryczności 240cal/100g. Inna sprawa, ze będzie to raczej nędzny substytut, ale pytanie jest z serii 'jak zjeść ciasteczko i mieć szczupłą talię?' ;) -- dont hejt de pleja

Re: Mały głodomór

Mam to samo z synem, też właściwie od rozpoczęcia rozszerzania diety (od połowy 5 miesiąca) chciał zjadać duże porcje i zastanawiałam się czy nie powinnam ich jakoś ograniczyć. Doszłam do wniosku, że owoce i warzywa, czyli główne składniki jego diety, są na tyle niskokaloryczne, że nie ma problemu

Re: psikus dla spamerów

niskokaloryczne i nawet ja zjadłam pół jednego a to już wyczyn bo ja i ciastka to dwa zbiory bez części wspólnej ;-)) -- Chaotyczna neutralna.

Re: Utyć na liściu sałaty - eksperyment Gazeciany

Zdecydowanie lepszy efekt osiagniesz jeśli zastapisz kromki chleba piersiami z Biedronki (ew. z kurczaka czy indyka), chuda ryba. Ser żółty w wersji ekonomicznej to dość wybuchowa mieszanka wszystkiego, więc nie nadużywaj, lepiej zjeść jajko, chleb z samym pomidowem (np. formie bruschetty na

Re: Perspektywa czasowa, czyli metod komunistyczn

Jeśli chodzi o trzeźwe życie to perspektywa 24 godz. jest rzeczywiście okey, ja tez jeśli chodzi o dietę zakładam , że dziś zjem to a to i tyle...Ale Ty np. masz plany na wyjazd na zgrupowanie AA, Ja wiem , że jeśli wytrzymam na diecie jeszcze kilka miesięcy to będzie lepiej, bo już teraz odwykłam

Re: a ten francuz ????

Zjedz jakies warzywa niskokaloryczne (np. kapusta pekinska + pomidor), moga byc gotowane ale bez okraszania czymkolwiek (kalafior, kalarepa, brokul).

Re: Idzie zima-jestem głodna,macie tak?

jedzenie do 18 to bzdura. chyba ze idziesz spac max o 21. ostatni posiłek - niskokaloryczny - na trzy godziny przed położeniem sie spac. jak sie kładziesz o 24 to załóż sobie ze zjesz tak do 20.30.

Re: HCG to naprawdę działa !!!

słabość do śliwek ..... A akurat sezon na węgierki ..... Zastanawiam się jak się ma do diety niskokaloryczne jedzenie, ale niekoniecznie dokładne z wytycznymi. No, nie ukrywam, że zjadłam dziś prawie kilogram sliwek (w porcjach oczywiście) i trochę "bigosu hcg" (kapusta kiszona, przecier pomid

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!