Wszystko o:

co zjeść niskokalorycznego

eska

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

Pojawiły się już nieśmiało, w sieciowych sklepach i na straganach, obok truskawek. Odstraszają jeszcze smakiem (czasem kwaśne), marną wielkością i ceną: nawet kilkanaście złotych za kilogram. Warto jednak już teraz sobie przypomnieć, za co je kochamy.

Błonnikowi liderzy - produkty, które mają najwięcej błonnika

Błonnik syci, ułatwia trawienie, działa niczym szczotka usuwająca zbędne substancje. Światowa Organizacja Zdrowia zaleca, aby w naszym menu znalazło się od 20 do 40 g błonnika dziennie. Czy jednak poza sztucznymi suplementami na pewno wiemy, gdzie się kryje?

Wielkość porcji: sprawdź, czego jesz za dużo, a czego za mało

Zastanawiasz się, ile czego jeść, aby twoja dieta była dobrze zbilansowana? Weź kartkę, wypisz swoje menu z ostatniego dnia, a następnie porównaj z listą, którą przygotowaliśmy z pomocą dietetyczki. Przestawiamy wzorcowy dzienny jadłospis.

Dlaczego diety odchudzające na ciebie nie działają? 10 powodów

Dlaczego diety odchudzające na ciebie nie działają? 10 powodów

zjesz mniej Co na to można poradzić? Najpierw daj sobie odsapnąć. Przestań bez przerwy zajmować się swoją wagą, to szaleństwo. Jedz, gdy jesteś głodny, ale skończ, gdy poczujesz pierwsze sygnały sytości. Nie licz bez przerwy kalorii - i bez tego mniej więcej wiesz, co jest zdrowe, co tuczące. Gdy

Świąteczne menu: smaczne i zdrowe? Wystarczy znać parę trików

Świąteczne menu: smaczne i zdrowe? Wystarczy znać parę trików

Ryba słodkowodna , półtłusta, jeden filet (170 g) gotowany/pieczony to około 275 kcal, 39 g białka, 12 g tłuszczu, ale co istotne - to źródło dobrych tłuszczy z grupy omega-3 i omega-6 (NNKT), które wykazują działanie profilaktyczne chorób cywilizacyjnych taki jak: nadciśnienie, miażdżyca, chorób

Cytryny, pomarańcze, pomelo i inne cytrusy. Czym się różnią, poza smakiem i wyglądem?

Cytryny, pomarańcze, pomelo i inne cytrusy. Czym się różnią, poza smakiem i wyglądem?

Kioto). Wyjątkowym atutem mandarynek ma być fakt, iż chroni przed rakiem nawet osoby z grupy wysokiego ryzyka, czyli cierpiące na wirusowe zapalenie wątroby. ( Czytaj: wszystko o wątrobie ). Słodycz bez grzechu Wystarczy zjeść dwie mandarynki, by zaspokoić przeciętne dobowe zapotrzebowanie na witaminę

Do jesieni jeszcze chwila, ale one już rządzą. Najlepsze polskie owoce

Do jesieni jeszcze chwila, ale one już rządzą. Najlepsze polskie owoce

(czyli mniej niż jabłka), ale już ususzone, bez pestki, ponad 16 g. Pektyny zawarte w śliwkach to doskonały środek przeciw zaparciom, przeczyszczający, a także neutralizujący negatywny wpływ nadmiaru kwasów trawiennych (co działa zbawiennie choćby na pęcherzyk żółciowy). Wiadomo, że regularne

JABŁKA - 10 powodów, dla których warto je jeść

JABŁKA - 10 powodów, dla których warto je jeść

Szczyt sezonu jeszcze przed nami, ale na straganach pojawiły się już jabłka "prosto z drzewa". Dołącz do Zdrowia na Facebooku! 1. Jabłka skutecznie walczą z cholesterolem Wystarczy każdego dnia zjeść 1-2 duże jabłka, by obniżyć stężenie niechcianego cholesterolu LDL o kilka procent i

Zabójcy tłuszczu - produkty, które pomogą spalić tkankę tłuszczową

Zabójcy tłuszczu - produkty, które pomogą spalić tkankę tłuszczową

Wołowina to doskonałe źródło pełnowartościowego białka i witaminy B12 oraz podobnie jak sery - sprzężonego kwasu linolowego. Co ciekawe, podczas gotowania zawartość kwasów CLA jeszcze się zwiększa. Pogromcy tłuszczu, czyli jesz i chudniesz! Jedząc wołowinę, dostarczamy sobie także karnityny

Sabotażyści odchudzania - dietetyczne błędy utrudniające chudnięcie

Sabotażyści odchudzania - dietetyczne błędy utrudniające chudnięcie

pewno? Badania pokazują niezbicie, że w przypadku 35 proc. osób odchudzanie z pomocą diety- cud trwające około 15 dni kończy się podwójną porażką. Co 3. osoba po dwutygodniowym reżimie nie tylko odzyskuje utracone w mękach kilogramy, ale jeszcze dorabiają się kolejnych. Jedynie co piątej kobiecie udaje

Walka z otyłością

jak myślałem, że jedna osoba mi choć w części pomoże to kontakt się urwał i zostałem dalej sam. Obecnie jestem na diecie niskokalorycznej przez większość dni w tygodniu wytrzymam, ale czasami nie dam rady i nie patrzę wtedy na kalorie a później cierpię. Najgorsze, że nie potrafię utrzymać później

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: u mnie jeszcze teraz swieci slonce

angazetka napisała: > W jakim świecie pasztet z fasoli jest niskokaloryczny? ;) A nie lepiej zamiast pasztetu z fasoli - ciężkostrawnego i kalorycznego zjeść po prostu warzywa na parze do jajek z chrzanem? Jeśli tak naprawdę chcecie się odchudzać, a nie tylko udawać? Pić dużo wody, ruszać

Re: Dieta a migrena

Moja rada - zacznij jeść więcej rano i w pracy. Obiad, a właściwie kolacja o 18 może zostać jaka jest, ale do 17-tej musisz zjeść więcej. Dorzuć do sałatki coś sycącego, bułkę z szynką, albo nawet dwie. I wyrzuć te głupie snickersy. Spróbuj zjeść coś białkowego, jak zacznie boleć cię głowa. I jedz

Re: tyję

czegos do zjedzenia. Jesli juz biore do pracy kanapke to biore ze soba tez zupe jarzynowa (duzo warzyw, ok. 50g masla na 3-4l zupy). Do zupy mozna dac piers z kurczaka albo kawalek bialej ryby, w tym ugotowac, dorzucic ryzu, kaszy bulgur czy jaglanej albo nawet ziemniaka i masz zdrowy i niskokaloryczny

Re: Jak "podrobic" smak majonezu?

Jeśli zmieszasz majonez niskokaloryczny (350kcal/100g) z jogurtem greckim (130kcal/100g) w proporcji 1:1, uzyskasz sos o kaloryczności 240cal/100g. Inna sprawa, ze będzie to raczej nędzny substytut, ale pytanie jest z serii 'jak zjeść ciasteczko i mieć szczupłą talię?' ;) -- dont hejt de pleja

Re: Mały głodomór

Mam to samo z synem, też właściwie od rozpoczęcia rozszerzania diety (od połowy 5 miesiąca) chciał zjadać duże porcje i zastanawiałam się czy nie powinnam ich jakoś ograniczyć. Doszłam do wniosku, że owoce i warzywa, czyli główne składniki jego diety, są na tyle niskokaloryczne, że nie ma problemu

Re: psikus dla spamerów

niskokaloryczne i nawet ja zjadłam pół jednego a to już wyczyn bo ja i ciastka to dwa zbiory bez części wspólnej ;-)) -- Chaotyczna neutralna.

Re: Utyć na liściu sałaty - eksperyment Gazeciany

Zdecydowanie lepszy efekt osiagniesz jeśli zastapisz kromki chleba piersiami z Biedronki (ew. z kurczaka czy indyka), chuda ryba. Ser żółty w wersji ekonomicznej to dość wybuchowa mieszanka wszystkiego, więc nie nadużywaj, lepiej zjeść jajko, chleb z samym pomidowem (np. formie bruschetty na

Re: a ten francuz ????

Zjedz jakies warzywa niskokaloryczne (np. kapusta pekinska + pomidor), moga byc gotowane ale bez okraszania czymkolwiek (kalafior, kalarepa, brokul).

Re: Idzie zima-jestem głodna,macie tak?

jedzenie do 18 to bzdura. chyba ze idziesz spac max o 21. ostatni posiłek - niskokaloryczny - na trzy godziny przed położeniem sie spac. jak sie kładziesz o 24 to załóż sobie ze zjesz tak do 20.30.

Re: Perspektywa czasowa, czyli metod komunistyczn

Jeśli chodzi o trzeźwe życie to perspektywa 24 godz. jest rzeczywiście okey, ja tez jeśli chodzi o dietę zakładam , że dziś zjem to a to i tyle...Ale Ty np. masz plany na wyjazd na zgrupowanie AA, Ja wiem , że jeśli wytrzymam na diecie jeszcze kilka miesięcy to będzie lepiej, bo już teraz odwykłam

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!