Wszystko o:

co zjeść niskokalorycznego

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

na 100 g), a raczej zawartych w nich witamin: C, A i co najmniej kilku z kompleksu B. To, oczywiście, znowu nie są jakieś olbrzymie ilości, ale na pewno nie do pogardzenia. Pół kilograma czereśni pokryje przeciętne zapotrzebowanie na witaminę C. To tak dużo do zjedzenia? A co z bólem brzucha? Zdrowe

Wielkość porcji: sprawdź, czego jesz za dużo, a czego za mało

Wielkość porcji: sprawdź, czego jesz za dużo, a czego za mało

Warzyw nie powinniśmy sobie żałować. Nie dość, że w większości są niskokaloryczne, to jeszcze dostarczają cennych składników mineralnych i witamin. "Zakłada się, że powinniśmy spożywać co najmniej 5 porcji warzyw dziennie. Jedna porcja nie zawsze oznacza jedną sztukę. Wyznacznikiem jest

Błonnikowi liderzy - poznaj produkty, które mają najwięcej błonnika

Błonnikowi liderzy - poznaj produkty, które mają najwięcej błonnika

poprzedniczka - 4 g w 100 g - ale możesz jej zjeść więcej, jest niskokaloryczna, pomaga obniżyć poziom złego cholesterolu i dba o zdrowie pań w przełomowych momentach ich życia, np. okresie ciąży, połogu czy menopauzy. Jeśli nie straszne ci bardziej ciężko strawne strączki - możesz sięgnąć po groch. Ten także

Do jesieni jeszcze chwila, ale one już rządzą. Najlepsze polskie owoce

Do jesieni jeszcze chwila, ale one już rządzą. Najlepsze polskie owoce

potrawy i produkty, bywa naprawdę różnie. Dzięki zawartości wielu minerałów (w tym potasu, żelaza, cynku, krzemu) jabłka poprawiają stan skóry, włosów i paznokci, pracę serca czy ogólne samopoczucie. To nieprawda, że są wrogiem tych, co na odchudzającej diecie. Niskokaloryczne (średnio ok. 40 kcal w 100 g

Zabójcy tłuszczu - produkty, które pomogą spalić tkankę tłuszczową

Zabójcy tłuszczu - produkty, które pomogą spalić tkankę tłuszczową

Wołowina to doskonałe źródło pełnowartościowego białka i witaminy B12 oraz podobnie jak sery - sprzężonego kwasu linolowego. Co ciekawe, podczas gotowania zawartość kwasów CLA jeszcze się zwiększa. Jedząc wołowinę, dostarczamy sobie także karnityny i tauryny. Termin "karnityna" pochodzi

Dlaczego diety odchudzające na ciebie nie działają? 10 powodów

Dlaczego diety odchudzające na ciebie nie działają? 10 powodów

być pewien, że niemal wszystko, co zjesz tuż przed snem, odłoży się nocą w postaci tkanki tłuszczowej. Każdy niestrawiony na czas pokarm wymusza dodatkowy wysiłek na układzie pokarmowym, opóźnia procesy trawienne, zwalnia metabolizm, etc.  Nie może być nocą zmieniony w energię, gdyż nie masz

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

proporcji. Najwyższy czas to zmienić! Dla tych, co wolą oglądać: Jedz i chudnij - niezawodne triki, dzięki którym zjesz mniej Ciągle słyszysz: "chcesz schudnąć, jedz mniej, jedz połowę, zrezygnuj z kolacji"? Ograniczenia cię stresują? Mamy dla ciebie dobre wieści. Otóż, możesz jeść więcej, a

7 porcji warzyw i owoców dziennie, czyli ile rzeczywiście powinniśmy ich jeść?

7 porcji warzyw i owoców dziennie, czyli ile rzeczywiście powinniśmy ich jeść?

niskim kosztem kalorycznym zaopatrzają organizm w sycący błonnik (zjemy mniej), który działa na układ pokarmowy niczym naturalna szczoteczka - wymiata z niego wszystko co niepotrzebne, dzięki czemu usprawnia metabolizm. Poza błonnikiem kryje się w nich cała masa antyoksydantów, substancji pomagającymi

Grzybiarze ruszyli do lasów. Będą ofiary?

Grzybiarze ruszyli do lasów. Będą ofiary?

. Ponieważ młode egzemplarze bywają mylone z borowikiem szlachetnym, czasem trafia do koszyka, a wreszcie na stoły. Jeśli go zjemy (co mało prawdopodobne - jego smak jest tak intensywny, że psuje całe danie, nie da się tego jeść), grożą nam problemy żołądkowe, jednak umiarkowane, bez poważnych konsekwencji

Jabłka - 10 powodów, dla których warto je jeść

Jabłka - 10 powodów, dla których warto je jeść

Dołącz do Zdrowia na Facebooku! 1. Skutecznie walczą z cholesterolem Wystarczy każdego dnia zjeść 1-2 duże jabłka, by obniżyć stężenie niechcianego cholesterolu LDL o kilka procent i znacznie zmniejszyć ryzyko zawału. Jabłka dostarczają sporo błonnika, a dokładniej pektyn. Hamują one wchłanianie

Walka z otyłością

jak myślałem, że jedna osoba mi choć w części pomoże to kontakt się urwał i zostałem dalej sam. Obecnie jestem na diecie niskokalorycznej przez większość dni w tygodniu wytrzymam, ale czasami nie dam rady i nie patrzę wtedy na kalorie a później cierpię. Najgorsze, że nie potrafię utrzymać później

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Jak "podrobic" smak majonezu?

Jeśli zmieszasz majonez niskokaloryczny (350kcal/100g) z jogurtem greckim (130kcal/100g) w proporcji 1:1, uzyskasz sos o kaloryczności 240cal/100g. Inna sprawa, ze będzie to raczej nędzny substytut, ale pytanie jest z serii 'jak zjeść ciasteczko i mieć szczupłą talię?' ;) -- dont hejt de pleja

Re: psikus dla spamerów

niskokaloryczne i nawet ja zjadłam pół jednego a to już wyczyn bo ja i ciastka to dwa zbiory bez części wspólnej ;-)) -- Chaotyczna neutralna.

Re: Utyć na liściu sałaty - eksperyment Gazeciany

Zdecydowanie lepszy efekt osiagniesz jeśli zastapisz kromki chleba piersiami z Biedronki (ew. z kurczaka czy indyka), chuda ryba. Ser żółty w wersji ekonomicznej to dość wybuchowa mieszanka wszystkiego, więc nie nadużywaj, lepiej zjeść jajko, chleb z samym pomidowem (np. formie bruschetty na

Re: Perspektywa czasowa, czyli metod komunistyczn

Jeśli chodzi o trzeźwe życie to perspektywa 24 godz. jest rzeczywiście okey, ja tez jeśli chodzi o dietę zakładam , że dziś zjem to a to i tyle...Ale Ty np. masz plany na wyjazd na zgrupowanie AA, Ja wiem , że jeśli wytrzymam na diecie jeszcze kilka miesięcy to będzie lepiej, bo już teraz odwykłam

Re: HCG to naprawdę działa !!!

słabość do śliwek ..... A akurat sezon na węgierki ..... Zastanawiam się jak się ma do diety niskokaloryczne jedzenie, ale niekoniecznie dokładne z wytycznymi. No, nie ukrywam, że zjadłam dziś prawie kilogram sliwek (w porcjach oczywiście) i trochę "bigosu hcg" (kapusta kiszona, przecier pomid

Re: 2 miesiące - 6 kilo tylko.

kalorie, które Pani zjada dziennie. Chodzi o to, żeby nauczyła się Pani wybierać produkty niskokaloryczne. Sama Pani zobaczy ile można zjeść na diecie - zapewniam, że dużo, tylko inaczej :) Pozdrawiam -- Agnieszka Białek www.dietetyk-wroclaw.net

Re: Idzie zima-jestem głodna,macie tak?

jedzenie do 18 to bzdura. chyba ze idziesz spac max o 21. ostatni posiłek - niskokaloryczny - na trzy godziny przed położeniem sie spac. jak sie kładziesz o 24 to załóż sobie ze zjesz tak do 20.30.

Re: a ten francuz ????

Zjedz jakies warzywa niskokaloryczne (np. kapusta pekinska + pomidor), moga byc gotowane ale bez okraszania czymkolwiek (kalafior, kalarepa, brokul).

Re: Dlaczego biegacie ?

trzymac juz kilkanascie latek i jakos zyje i to nawet niezle . Mam po prostu taki metabolizm.Mam na moj gust jakies 2 kg nadwagi ale nie przeszkadza mi to Zauwazylem ze zjedzenie przeze mnie extra bulki owocuje w natychmiastowym wzroscie wagi nawet o 0,5 kg nastepnego dnia wiec ograniczam sie do tego

Re: Wege się żalą

alergia, celiakia). Rozumiem że jest to zdrowa niskokaloryczna dieta i jeżeli tylko można to się tak je, ale jeżeli raz w roku na urlopie zjesz pierogi z ciasta z jajkiem to coś Ci się stanie?

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!