Wszystko o:

błonnik beta

Aleksandra Kilen-Zasieczna, ms

Dieta antycellulitowa - jak jeść, by pozbyć się pomarańczowej skórki?

Dieta antycellulitowa - jak jeść, by pozbyć się pomarańczowej skórki?

Na rynku dostępnych jest wiele kosmetyków oraz zabiegów wspomagających walkę z cellulitem, jednak bez odpowiedniego sposobu żywienia, na niewiele się one zdadzą. Co wprowadzić do diety, a czego unikać, by pokonać pomarańczową skórkę?

Morele - nie tylko dla tych, co na diecie!

Morele uchodzą za gorszą wersję dorodnych brzoskwiń. Pomijając kwestię smaku, bo ta przecież jest subiektywna, to ocena niesprawiedliwa. Warto jeść morele nie tylko dlatego, że teraz są naprawdę tanie.

Sezon na szparagi czas zacząć! Co tak naprawdę w sobie mają?

Spośród blisko 200 gatunków szparagów w naszej części Europy najbardziej powszechna jest odmiana lekarska. Mimo że przez wielu uznawane są za towar ekskluzywny to coraz śmielej pojawiają się na naszych stołach. To dobrze, bo obecna w nich moc jest bezcenna!

Chcesz być zdrowy? Jedz zupy!

Chcesz być zdrowy? Jedz zupy!

prowitaminy A. Ponieważ beta-karoten to niezwykle skuteczny przeciwutleniacz, podejrzewany o szczególną moc przeciwnowotworową, warto stawiać na jego zawartość. Mało kalorii W miąższu dyni nie odkładają się metale ciężkie, zawarte w glebie. Tworzy go woda, błonnik (aż 2,8 g na 100 g), trochę wapnia, potasu

Ciecierzyca warzywo nie tylko dla wegetarian

Ciecierzyca warzywo nie tylko dla wegetarian

miedzi aktywują szpik do produkcji czerwonych krwinek. Dodatkowo zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, które chronią naczynia krwionośne przed rozwojem miażdżycy. W małym ziarenku ciecierzycy znajdziemy beta-karoten, czyli witaminę A, witaminę C (silny przeciwutleniacz) oraz witaminy z grupy B tj

Indeks glikemiczny - jak się nim posługiwać?

Indeks glikemiczny - jak się nim posługiwać?

oliwy. W ten sposób sprawisz również, że beta-karoten i witamina E zawarte w marchwi będą lepiej przyswajalne (rozpuszczają się one w tłuszczach). Dodawaj do posiłków produkty bogate w błonnik, zwłaszcza frakcje rozpuszczalne w wodzie, które pęcznieją w żołądku i pomagają ograniczać wchłanianie

TRZUSTKA - to warto o niej wiedzieć

TRZUSTKA - to warto o niej wiedzieć

narządzie i pracują bardzo intensywnie. Zarazem: stanowią tylko 2% masy całego gruczołu. Trzy typy W obrębie wysp Langerhansa wyróżniono trzy typy komórek: Alfa, Beta i Delta. Pierwsze odpowiadają za produkcję hormonu glukagonu, a komórki Beta wytwarzają insulinę. Insulina i glukagon są niezwykle ważne

Potrawy wigilijne - ile w nich kalorii, ile zdrowia?

Potrawy wigilijne - ile w nich kalorii, ile zdrowia?

odporności. Dręczą cię infekcje? Za sprawą zawartej w niej witaminy C z pewnością łatwiej będzie ci je zwalczyć. Kapusta jest dobrym źródłem kwasu foliowego, beta karotenu, witaminy E oraz minerałów: siarki, krzemu, wapnia, magnezu i żelaza (choć nadmiar kapusty może też zaburzać wchłanianie tego ostatniego

Spirulina

Spirulina

. Dodatkowo zawiera witaminy z grupy B (przede wszystkim B12), C, D, E, A oraz witaminę K. Spirulina obfituje także w magnez oraz beta- karoten. Zawiera bardzo dobrze przyswajalne żelazo, potas, selen oraz kwasy tłuszczowe (omega-3 i omega-6). Te ostatnie są niezbędne w powstawaniu błony komórkowej

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

więcej niż pomidory. O jego zawartości świadczy czerwone zabarwienie i jednego, i drugiego. Likopen pomaga skórze zregenerować uszkodzenia spowodowane przez promieniowanie UV. Do pary w arbuzie znajduje się beta - karoten : również nadający mu koloru oraz znany z swoich właściwości wspomagających

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Napój marchwiowo pomarańczowy

Pyszny zdrowy napój marchwiowo pomarańczowy. Bez konserwantów i wzmacniaczy smaku.Sok z marchwi dostarczy ci beta-karotenu i błonnika, a soki z pomarańczy i cytryny – witaminy C. Składniki 3/4 świeżo wyciskanego lub jednodniowego soku z marchewki sok z małej pomarańczy odrobina soku z cytryny

Naturalne leki

pomagają zapobiegać otyłości i cukrzycy. Zielone zawierają sporo błonnika, kwasu foliowego i karotenoidów, czyli związków, które mogą hamować rozwój nowotworów. Zaś pomarańczowe i żółte rośliny to bogactwo zeaksantyny, likopenu, potasu, beta-karotenu i witamin, szczególnie A i C. Rośliny z tej grupy

####NASZE CHOROBY#####rukola

właśnie dzięki właściwościom beta- karotenu nasza skóra będzie miała ładniejszy kolor. Rukolę można uwielbiać również za jej niskokaloryczność ( jedynie 5kcal w 20g ), jak i za obfitość w błonnik pokarmowy, który pęczniejąc w żołądku daje uczucie sytości i poprawia perystaltykę jelit. No to przygotujmy

Re: Poszukuję osoby oszukane!!!!!

, hialuro-ultra, błonnik beta, varico vain, LIPOCARE, ProKardin, Hair ultra, NeoRest, NikoEnd, Bionea, młody jęczmień, Błonnik Pro, Phosphatix, Delipox, UreaCare i szereg innych. WSKAZÓWKI dla osób oszukanych przez Piotra Kaszubskiego. 1. W przypadku dokonania płatności jako przedpłaty za pośrednictwem Pay

Ziemniaki to źródło zdrowia - mają dużo witamin ..

Ziemniaki to źródło zdrowia - mają dużo witamin (zwłaszcza witaminy C i beta-karotenu), minerałów, błonnika i białka. "Mówiąc o bananach, myślimy o nich jako o bogatym źródle potasu. I słusznie, ale ziemniaki mają znacznie większy wpływ na dietę"- tłumaczy dietetyk Sigrid Gibson z Potato

Jedzmy ..kaki

galaretowatej konsystencji, choć niezbyt soczyste. W kaki znajdują się witaminy A i C. To bogate źródło wapnia, zawiera też beta-karoten, potas, magnez i sporo błonnika, dlatego sięgać po niego powinny osoby skarżące się na zaparcia i problemy jelitowe. Badania dowiodły, że wyciąg z kaki hamuje rozwój komórek

wartości odżywcze szczawiu i mirabelek

rośnie. Liście szczawiu mają dużą wartość odżywczą, ponieważ są zasobne w beta-karoten, witaminę C, składniki mineralne: żelazo i wapń, a także błonnik pokarmowy. Szczaw należy do warzyw najbogatszych w beta-karoten. 100 gram listków w 80% zaspokaja dzienne zapotrzebowanie na tę prowitaminę. Beta

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014 cz.2

jakiś komplikacji. Ściskam Was Wszystkie, trzymam mocno kciuki za te starające się...Justys, po prostu musi się udać...nie ma innej opcji! -- Invicta /Program Rządowy IVF (czynnik męski): I podejście maj 2014- transfer 1 zarodka :-( II podejście lipiec 2014 -transfer 1 zarodka :-) (Beta 6dpt-19,3; 8

Re: A piwo???

własnego ujęcia głębinowego ma ona właściwości mineralne. Z łusek jęczmienia pochodzą znaczne ilości łatwo przyswajalnego krzemu, który hamuje osteoporozę. Ponadto ściany komórkowe jęczmienia dostarczają błonnik (beta-glukany), który korzystnie wpływa na pracę przewodu pokarmowego. Z ziarna zbóż i drożdży

Re: Jeździmy figi!

Te niepozorne i niedoceniane w Polsce owoce są wyjątkowo zdrowe. Zawierają przede wszystkim spore ilości witamin z grupy B (głównie B1, B2 i B6 – tej ostatniej mają więcej od innych owoców), witaminę C, PP oraz A, a także beta-karoten, mający działanie antyoksydacyjne, wzmacniający odporność

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!