Wszystko o:

awokado a zdrowie

Awokado - 220 zdrowych kilokalorii

Awokado - 220 zdrowych kilokalorii

Szukasz odpowiedniej diety? Sprawdź te książki » Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Ten owoc o mocno zielonym kolorze, nazywany bywa także smaczliwką. Pochodzi z Ameryki Środkowej, a dokładnie z Meksyku. Stanowi doskonały dodatek do sałatek, można go także przygotowywać na ciepło. Mimo że nie

Nakarm swój mózg!

Nakarm swój mózg!

jeszcze egzotyczny przybysz z Ameryki Środkowej i Południowej, staje się coraz bardziej dostępne także w naszym kraju. Dzięki temu możemy iść tropem Azteków i cieszyć się korzyściami wynikającymi z jego konsumpcji. A tych jest sporo. Awokado w 30 proc. składa się z łatwo przyswajalnych tłuszczów, w tym z

Sterole - naturalny pogromca cholesterolu

Sterole - naturalny pogromca cholesterolu

Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Badacze przeszło pół wieku temu udowodnili, że stanole i sterole roślinne (czasem nazywa się je fitosterolami i fitostanolami) przyczyniają się do obniżenia cholesterolu. Tym samym znacznie oddalają ryzyko wystąpienia chorób układu sercowo - naczyniowego. A związek

Dieta ośmiogodzinna (dieta 8h). Moda, czy rewolucja?

Dieta ośmiogodzinna (dieta 8h). Moda, czy rewolucja?

Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Autorami tego specyficznego programu odchudzania są dwaj panowie - David Zinczenko i Peter Moore. Pierwszy to autor wielu publikacji propagujących zdrową dietę, drugi to dziennikarz jednego z magazynów dla panów zachęcającego do poprawy jakości stylu życia

Zielone koktajle - witaminowy zastrzyk energii

Zielone koktajle - witaminowy zastrzyk energii

płyny. Tutaj także panuje pełna dowolność. Najczęściej receptury na zielone cudo uwzględniają mleko (także sojowe, ryżowe czy inne pochodzenia roślinnego), wodę, a nawet świeżo wyciskane soki, np. pomarańczowy. Samo zdrowie, zwłaszcza, że w upały nasze zapotrzebowanie na takie właśnie nieskażone kofeiną

Worki pod oczami - niekoniecznie objaw zmęczenia

Worki pod oczami - niekoniecznie objaw zmęczenia

jednorazowemu "podbiciu oczu". Z takim problemem zwykle można się szybko i skutecznie uporać, sprawdzonymi, domowymi sposobami (okłady z rumianku, przyłożenie na powieki plastrów ogórka czy awokado, a nawet schłodzonej łyżki). Gorzej, gdy worki pod oczami towarzyszą ci niemal od zawsze, bądź utrzymują

Dieta antycellulitowa - jak jeść, by pozbyć się pomarańczowej skórki?

Dieta antycellulitowa - jak jeść, by pozbyć się pomarańczowej skórki?

. Kwasy tłuszczowe - niezawodny spalacz tłuszczu Kolejnym elementem kuracji antycellulitowej są kwasy tłuszczowe omega-3, omega-6 oraz omega-9. Poprawiają one metabolizm, przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej a także, przeciwdziałają odkładaniu się tłuszczu w organizmie. Źródłem kwasów omega-3 są

Witamina K - dla dobrej krzepliwości, mocnych kości i nie tylko

Witamina K - dla dobrej krzepliwości, mocnych kości i nie tylko

Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Witamina K odkryta została w 1930 roku przez duńskiego biochemika Henrika Dama. Badając kurczaki zauważył on, iż dieta uboga w tłuszcze i sterole przyczyniała się u nich do występowania rozległych krwawień. Winą za to obarczył związek rozpuszczalny w tłuszczach

Dieta w zespole jelita nadwrażliwego - co jeść, a czego unikać?

Dieta w zespole jelita nadwrażliwego - co jeść, a czego unikać?

postaci surowej; soki warzywne; owoce najlepiej bez skórki i pestek - jabłka, maliny, pomarańcze, banany, brzoskwinie, melon, awokado; przeciery owocowe - oczyszczone produkty zbożowe - białe pieczywo, sucharki, pieczywo chrupki, pszenne makarony, biały ryż, drobne kasze (kasza manna, kaszka kukurydziana

Dieta dla osób po udarze, a także tych, którzy chcą go uniknąć w przyszłości

Dieta dla osób po udarze, a także tych, którzy chcą go uniknąć w przyszłości

pozajelitowe . W miarę poprawy stanu zdrowia, kiedy nie ma już wyżej wymienionych trudności, przechodzi się na żywienie doustne. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Co jeść, a czego nie? 7 najważniejszych zasad 1. Ogranicz tłuszcze zwierzęce Tłuszcze nie powinny dostarczać więcej niż 25-30% energii, zatem trzeba

Wpływ glutationu

Jaki wpływ na zdrowie ma glutation i jak go zwiększyć?Glutation pełni w organizmie człowieka wiele funkcji, a jedną z ważniejszych jest odgrywanie roli głównego przeciwutleniacza -a zatem substancji oczyszczającej organizm ze szkodliwych produktów przemiany materii.Bogatym źródłem substancji, które

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Jakko i kilka innych pytan

Wiele zup "zaciąga się" jajkiem więc bez obaw można dodawać jajko do zupy. Można podać jajko na kolację albo śniadanie. Może być z kaszą albo np.: w budyniu. Na kolacje może być również kasza z dodatkiem warzyw; albo z mlekiem - jakby zupa mleczna. Może Pani podać awokado (najlepiej aby

Re: Kwasy Omega-3, a walka z nadwagą

Basiu, spróbuj może czerpać kwasy omega-3 (oraz 6 i 9) z olejów tłoczonych na zimno. Lepsze to niż w tabletkach. Taki olej możesz dodać do dowolnej potrawy na zimno i urozmaicić sobie smak. Korzysta na tym twoje podniebienie ;) jak i zdrowie. Duży wybór smaków masz spośród Olei Świata. Jest nawet

Re: Avocado...

Korzyści zdrowotne awokado (1) Mózg: dr Daniel G. Amen, autor ‚Zmień swój mózg, zmień swoje życie’ (Change Your Brain, Change Your Life) uważa awokado za jedno z czołowych pokarmów dla zdrowia mózgu, które pomaga zapobiegać chorobie Alzheimer’a. Awokado łączy w sobie zdrowe dla

Re: Avocado

Może Pani podawać awokado. Ubytek wagi przy chorobie to nic dziwnego; warto zadbać aby jadłospis dziecka był odpowiednio kaloryczny , pełnowartościowy i urozmaicony. Pozdrawiam. Agnieszka Leleń lekarz w Klinice Pediatrii i Żywienia IP Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie

Ziemniak nie tuczy! Dietetyczny mit obalony

Jest bardziej wartościowy niż banany, brokuły, orzechy czy awokado. Naukowcy przekonują, że to popularne, ale zniesławione warzywo, ma wiele prozdrowotnych właściwości. zdrowie.dziennik.pl/diety/artykuly/390085,ziemniak-nie-tuczy-to-niedoceniane-zrodlo-zdrowia.html -- W życiu wszystko jest

Re: Coś dla ciała czyli zdrowa kąpiel

DIETA ŚRÓDZIEMNOMORSKA Plan żywienia wymaga jedzenia pełnych ziaren, nieprzetworzonego mięsa, nasion i orzechów, warzyw, chudego oraz niewielkiej ilości czerwonego mięsa. Dieta ta opiera się na spożywaniu tłuszczów nienasyconych. Takie tłuszcze można znaleźć w awokado, oliwkach, orzechach

Re: Nakarm swój mózg!

Awokado, trochę jeszcze egzotyczny przybysz z Ameryki Środkowej i Południowej, staje się coraz bardziej dostępne także w naszym kraju. Dzięki temu możemy iść tropem Azteków i cieszyć się korzyściami wynikającymi z jego konsumpcji. A tych jest sporo. Awokado w 30 proc. składa się z łatwo

Re: Przyzwyczajenia a oszczędności na jedzeniu

finansowo i zdrowie też na tym zyska, dlatego sama musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy Ci się chce a co do wyrzucania jedzenia, to owszem znam ten ból, okropnie tego nie lubię, dlatego swego czasu zainwestowałam w porządne pojemniki do przechowywania żywności w lodówce, jest tego dosyć sporo na rynku

Re: Maciej Stuhr

szpitala po przebytym zawale mięśnia sercowego z listą produktów, których nie może jeść ze względu na dużą szkodliwość dla tego organu, awokado stało się symbolem czyhającego w jedzeniu potwora dybiącego na nasze zdrowie i życie" - pisze dalej Stuhr. W innym głośnym tekście ("Nie ściągaj

Re: klasyczny obiad

krewetki, ktore pewnie mialy z tydzien, na bank mrozone - SAMO ZDROWIE awokado, ktore przyjechalo do polski calkowicie niedojrzale i dojrzewalo w jakims magazynie - SAMO ZDROWIE orzechy z chin - SAMO ZDROWIE czesc

Witamina K

grubymserwisy.gazeta.pl/zdrowie - Fitochinon - K. NaturalneDo witamin K zalicza się dwie naturalne (rozpuszczalne w tłuszczach): witamina K1 (fitomenadion, fitonation, filochinon i inne), która w pozycji trzeciej posiada resztę fitylową. witamina K2 (menachinon-6, farnochinon), która w pozycji trzeciej posiada resztę

Dieta niskowęglowodanowa

dostępnych wyników badań wpływu diety niskowęglowodanowej na zdrowie człowieka. Głównym zarzutem wysuwanym przeciw diecie jest brak informacji na temat jej długofalowego wpływu na organizm. Niemniej, badania takie zaczynają się pojawiać. Założenia diety Termin dieta niskowęglowodanowa kojarzony

ORAC

a ich wpływem na zdrowie człowieka. Wartości ORAC w żywnościW 2007 roku Departament Rolnictwa USA (United States Department of Agriculture, USDA) upublicznił spis wartości ORAC dla 277 artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, takich jak: owoce, warzywa, orzechy, fasole, przyprawy korzenne oraz produkty

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!