Wszystko o:

rekreacyjna jazda na rowerze

Aktywność fizyczna: co ty z tego masz?

Aktywność fizyczna: co ty z tego masz?

mięśni czy stawów, wybierz innego rodzaju aktywność. Aerobik, czyli z greckiego powietrze (aeros) i  życie (bios) zaliczamy, podobnie jak pływanie, bieganie czy jazdę na rowerze, do ćwiczeń aerobowych. Dynamiczne układy w rytm muzyki zwiększają częstotliwość oddechu i tętno. Zyski? Wymierne: mięśnie

Walczymy z cholesterolem: zmiana diety to za mało

Walczymy z cholesterolem: zmiana diety to za mało

, bieg, szybki marsz, jazda na rowerze, pływanie. Zagrożenia Uwaga! Chociaż sport rekreacyjny jest wskazany w każdym wieku, rodzaj aktywności i jej porcjowanie skonsultuj z lekarzem. Jeśli zaczniesz zbyt ostro, zamiast lepszych wyników, do kompletu dojdą ci jeszcze kontuzje lub inne problemy. Czytaj

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

University dowiedli, że aktywność fizyczna reguluje poziom hormonów odpowiedzialnych za regulacje apetytu, w tym wspomnianej już zmniejszającej poczucie głodu, greliny. Badacze zaobserwowali, że godzinny trening na bieżni lub inne ćwiczenia aerobowe (jazda na rowerze, pływanie) sprawiają, że mamy mniejszą

Wiosenny rozruch

Wiosenny rozruch

: - Wszelkiego rodzaju ćwiczenia w plenerze, spacery, jazdę na rowerze, hulajnodze. Jazda konna, gra w tenisa czy piłkę ze znajomymi to również dobre formy gimnastyki. Czy do takich ćwiczeń trzeba się specjalnie przygotować? - Gry rekreacyjne są tak proste, że nie jest to konieczne. Zawsze można też wymyślić

Zdrowotne top trendy 2012, czyli najzdrowsze mody sezonu

Zdrowotne top trendy 2012, czyli najzdrowsze mody sezonu

rowerów miejskich. Opole, Toruń, Wrocław czy Warszawa chcą podążać śladem zachodnich metropolii typu Barcelona czy Berlin i stawiają na bezobsługowe wypożyczalnie bicykli. Pożyczasz, jedziesz, odstawiasz - niekoniecznie w tym samym miejscu. W stolicy pierwsze 20 minut takiej jazdy ma być bezpłatne, a

Męskie problemy 

Męskie problemy 

(tu już wysłuchałem wielu sprzecznych opinii). Ogólnie jednak wynikało z nich, że nie powinienem - także po ustaniu objawów - jeździć na rowerze (żeby nie uciskać prostaty) oraz chodzić na basen (wykluczone chodzenie w mokrych majtkach). W ostrej fazie choroby (u

Co zrobić, żeby uniknąć zawału serca, udaru mózgu i innych chorób serca i naczyń?

Co zrobić, żeby uniknąć zawału serca, udaru mózgu i innych chorób serca i naczyń?

. 30 - co najmniej tyle minut, najlepiej codziennie, powinno się przeznaczać na ćwiczenia fizyczne: marsze, spacery, jazdę rowerem i inne zajęcia sportowo - rekreacyjne. 3 - przynajmniej raz na 3 lata należy skontrolować poziom cukru (glukozy) i cholesterolu we krwi. 0 - papierosów nie należy palić w