Wszystko o:

aerobik ćwiczenia

aeroki

Aerobik

Co to jest aerobik? Aktywność fizyczna, której towarzyszy przyspieszenie oddechu i tętna, dzięki czemu do mięśni dociera większa ilość utlenionej krwi. Przykładem ćwiczeń aerobowych są: pływanie, jazda na rowerze, jogging itp.

Jak wyglądają ćwiczenia? Zazwyczaj ćwiczenia i sport tego typu aktywują mięśnie klatki piersiowej i kończyn, zwiększają wytrzymałość na wysiłek oraz poprawiają wydolność serca i układu oddechowego. Aerobik przynosi najlepsze rezultaty, jeżeli jest uprawiany regularnie (przynajmniej trzy razy w tygodniu), w sposób ciągły przez co najmniej dwadzieścia minut. Jedną z zalet aerobiku jest fakt, że nie wymaga drogiego sprzętu, a zatem może być uprawiany przez każdą osobę w dowolnym miejscu, o ile nie ma ku temu przeciwwskazań lekarskich.

alergen

Wielka Encyklopedia Medyczna Definicja pochodzi z Wielkiej Encyklopedii Medycznej. Jedyna na rynku tak aktualna, bogato ilustrowana, opracowywana pod nadzorem naukowym seria wydawnicza. W 23 tomach, w prawie 10 000 haseł, a także w monografiach, tabelach i zestawieniach przedstawia w przystępnej formie aktualny stan wiedzy medycznej. Jest kompendium wiedzy o chorobach, leczeniu i lekach oraz zdrowiu i profilaktyce. Pierwszy tom w sprzedaży od 19 stycznia, następne - w każdą środę. Zobacz więcej!

Małgorzata Rzeszutko

Zumba – żywiołowa fuzja tańca i fitnessu

Zumba – żywiołowa fuzja tańca i fitnessu

Zumba to połączenie tańca z aerobikiem. Polega na wykonywaniu do muzyki prostych układów tanecznych, w które wplecione są ćwiczenia gimnastyczne. Zumba wyrabia kondycję, modeluje sylwetkę i poprawia samopoczucie, ale jest to przede wszystkim świetna zabawa. Na zajęciach uczestnicy czują się niemal jak na imprezie, mimo iż korzyści zdrowotne często przewyższają inne formy ćwiczeń!

Aerobik

Typowy program ćwiczeń aerobiku powinien rozpocząć się od 5-10 minutowej rozgrzewki i ćwiczeń rozciągających, następnie 20-30 minut ćwiczeń z docelowym rytmem serca, w tym 20 minut ćwiczeń prowadzonych na podłodze polegających na rozciąganiu mięśni, (pracowanie nad rzeźba ciała)..

Aktywność fizyczna - dobierz ją do swoich celów. Która pasuje do twoich?

Wyszczuplenie, zbudowanie siły, zapobieganie chorobom serca, a może zrelaksowanie mięśni i umysłu - dobierz aktywność fizyczną na podstawie tego, co chcesz osiągnąć. Ogłaszamy początek sezonu na aktywny tryb życia. Dołączysz?

Profilaktyka zdrowych nóg - najważniejsze informacje

Profilaktyka zdrowych nóg - najważniejsze informacje

wybór pracy nie związanej z długotrwałym, nieruchomym staniem lub siedzeniem dla ludzi obciążonych dziedzicznie żylakami i z wczesnymi objawami przewlekłej niewydolności żylnej, przy niemożności zmiany charakteru pracy zaleca się kilkuminutowe przerwy i wykonywanie ćwiczeń: przenoszenie ciężaru ciała z

Siłownia zamiast tabletki

Siłownia zamiast tabletki

uzupełnienie Jeżeli zdecydowałaś się chodzić 5 razy w tygodniu na zajęcia ruchowe, dobrze byłoby, gdyby dwa z nich stanowiły ćwiczenia fitnessowe. Mogą to być ćwiczenia w wodzie (aquaaerobik, aqua step), na piłkach (fit ball), ćwiczenia rozciągające wykonywane przy muzyce (low impact aerobik), dynamiczne

Korzystanie ze smartfona tuczy i obniża sprawność fizyczną?

Korzystanie ze smartfona tuczy i obniża sprawność fizyczną?

do regularnego wykonywania różnych ćwiczeń, jak bieganie, jazda na rowerze, aerobik. U wszystkich wykonano testy oceniające grubość skóry i podskórnej tkanki tłuszczowej w trzech miejscach ciała i na tej podstawie wyliczono procentowy udział tkanki tłuszczowej w całym organizmie. Następnie musieli

Cellulit - jak się go pozbyć skutecznie?

Cellulit - jak się go pozbyć skutecznie?

. Sama dieta nic nie zdziała jeśli nie zaczniemy się ruszać. Każdy ruch, bez względu na to, czy wybierzemy pływanie, spacery, aerobik czy bieganie , usprawnia spowolnione krążenie. Wystarczy 40 minut każdego dnia. Regularne ćwiczenia nie tylko ułatwią walkę z cellulitem, ale i przyśpieszą przemianę

Walczymy z cholesterolem: zmiana diety to zazwyczaj za mało

Walczymy z cholesterolem: zmiana diety to zazwyczaj za mało

Zalecana dawka antycholesterolowa to zwykle 20-60 minut każdego dnia. Wskazane ćwiczenia wytrzymałościowe o średniej intensywności: aerobik, bieg, szybki marsz, jazda na rowerze, pływanie. Zagrożenia Uwaga! Chociaż sport rekreacyjny jest wskazany w każdym wieku, rodzaj aktywności i jej porcjowanie

7 kroków do wymarzonej kondycji

7 kroków do wymarzonej kondycji

. Pamiętaj o zasadzie „małych kroków” – nie oczekuj od siebie zbyt wiele na samym początku, bądź dla siebie wyrozumiały i cierpliwy.Postępy i rezultaty przyjdą z czasem – nie pozwól, by brak natychmiastowych efektów Cię demotywował. Po kilku tygodniach regularnych ćwiczeń, efekty

Ewa Chodakowska. "Dla mnie jest jak znachor - uleczyła mi ciało i umysł"

Ewa Chodakowska. "Dla mnie jest jak znachor - uleczyła mi ciało i umysł"

jest lepiej, niż było. Na przykład nie bolą mnie plecy. Część ćwiczeń, które są w programach Ewki, na fizjoterapii miałam zadane do domu. Nie ćwiczę ciężkich programów, "Killera" czy "Turbo", ale wszystkie lżejsze powolutku realizuję. Powiem ci szczerze, że cztery miesiące na

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

VIP-y ćwiczyły aerobik. Tak w Przemyślu promowali

VIP-y ćwiczyły aerobik. Tak w Przemyślu promowali lekcje WF (WIDEO) - nowiny24.pl

Pytanie o ćwiczenie z aerobiku

Moja teściowa jest osobą otyłą, ale dzielnie walczy i widać efekty:) Zapisała się do domu kultury na aerobik. Tam wykonują ćwiczenie polegające na siadaniu z pozycji leżącej (nogi wyciągnięte) bez pomocy rąk, bez podpierania się. Nie jestem pewna, czy takie ćwiczenie jest odpowiednie dla i tak już

Re: Macie jakieś ciekawe ćwiczenia na core? Własc

Może te ćwiczenia Ci się spodobają https://www.fitplanner.pl/blog/cwiczenia-cardio-aerobik/ www.fitplanner.pl/blog/cwiczenia-cardio-aerobik/

Re: grube uda a przysiady

Ćwiczenia siłowe, do których zaliczane są przysiady, nie są polecane by wyszczuplić. Tak jak poprzedniczki pisały - tutaj najbardziej ćwiczenia aerobowe, czyli bieganie, pływanie, aerobik. Jesli jestes szczupła, ale potrzebujesz rzezby, masz determinację i cierpliowsć, to polecam calanetics

Re: Dbacie o siebie ?

Zacznij uprawiać jakiś sport, np. ćwicz aerobik, będziesz miała więcej ruchu i odnowisz kondycję. Warto też zacząć regularnie biegać po świeżym powietrzu.

Re: no to ćwiczę ten callanetics

>ja dodatkowo wymyśliłam sobie, że za kazde ćwiczenia bede sobie płacić-tak jak bym szła na aerobik..wink Genialny pomysł! Kradnę! -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/3/sf/qi/qwsz/6EScA13JHBOAg8b4EA.jpg

Re: no to ćwiczę ten callanetics

Ja mam oryginalną wersję, nazywa się to: Oryginalny CALLANETICS z Callan Pinckney 1991 Ten filmik jest super, ona fajnie wszystko tłumaczy, nie ma tam atmosfery aerobiku tylko bardziej skupienie w kierunku jogi. Ten Z S. Hannah jest też na YT, jakoś mi nie podpasowały te ćwiczenia, wolę oryginał.

Re: no to ćwiczę ten callanetics

ja dodatkowo wymyśliłam sobie, że za kazde ćwiczenia bede sobie płacić-tak jak bym szła na aerobik..;) a po jakims czasie, pojedziemy-bo córka ma zamiar też ćwiczyc, tylko chyba musi inne cwiczenia wziąć, żeby nie zasnęłe ;)- na szoping...:D -- czym się zajmuję w wolnych chwilach... :D

Re: aerobik, ćwiczenia odchudzające

Polecam Studio rekreacji "Relax" os. północ ul. Schillera 5 , boczne wejscie szk. podst. Nr 48. Prowadzone sa zajecia aerobiku, stepu i ćwiczenia kształtujące cena karnetów 80 zł na 12 wejśc, 60 zł -8 wejść, 40 zł-4 zajecia. Bardzo fajne instruktorki-szybkie efekty.Więcej informacji

Re: Gdzie się podziać. Jak zacząc zycie samotnej

nie czytałam całego wątku, ale pomyśl na początku o pracy z psychologiem nie każdy jest dobry ale warto poszukać i popracować nad sobą. Kiedy byłam w podobnie fatalnym stanie pani psycholog pożyczyła mi taśmę z ćwiczeniami aerobiku i namawiała na ćwiczenia. Rezultat: Robiłam coś dla siebie, w tym