Wszystko o:

aerobik ćwiczenia

aeroki

Aerobik

Co to jest aerobik? Aktywność fizyczna, której towarzyszy przyspieszenie oddechu i tętna, dzięki czemu do mięśni dociera większa ilość utlenionej krwi. Przykładem ćwiczeń aerobowych są: pływanie, jazda na rowerze, jogging itp.

Jak wyglądają ćwiczenia? Zazwyczaj ćwiczenia i sport tego typu aktywują mięśnie klatki piersiowej i kończyn, zwiększają wytrzymałość na wysiłek oraz poprawiają wydolność serca i układu oddechowego. Aerobik przynosi najlepsze rezultaty, jeżeli jest uprawiany regularnie (przynajmniej trzy razy w tygodniu), w sposób ciągły przez co najmniej dwadzieścia minut. Jedną z zalet aerobiku jest fakt, że nie wymaga drogiego sprzętu, a zatem może być uprawiany przez każdą osobę w dowolnym miejscu, o ile nie ma ku temu przeciwwskazań lekarskich.

alergen

Wielka Encyklopedia Medyczna Definicja pochodzi z Wielkiej Encyklopedii Medycznej. Jedyna na rynku tak aktualna, bogato ilustrowana, opracowywana pod nadzorem naukowym seria wydawnicza. W 23 tomach, w prawie 10 000 haseł, a także w monografiach, tabelach i zestawieniach przedstawia w przystępnej formie aktualny stan wiedzy medycznej. Jest kompendium wiedzy o chorobach, leczeniu i lekach oraz zdrowiu i profilaktyce. Pierwszy tom w sprzedaży od 19 stycznia, następne - w każdą środę. Zobacz więcej!

Małgorzata Rzeszutko

Zumba – żywiołowa fuzja tańca i fitnessu

Zumba – żywiołowa fuzja tańca i fitnessu

Zumba to połączenie tańca z aerobikiem. Polega na wykonywaniu do muzyki prostych układów tanecznych, w które wplecione są ćwiczenia gimnastyczne. Zumba wyrabia kondycję, modeluje sylwetkę i poprawia samopoczucie, ale jest to przede wszystkim świetna zabawa. Na zajęciach uczestnicy czują się niemal jak na imprezie, mimo iż korzyści zdrowotne często przewyższają inne formy ćwiczeń!

Aerobik

Typowy program ćwiczeń aerobiku powinien rozpocząć się od 5-10 minutowej rozgrzewki i ćwiczeń rozciągających, następnie 20-30 minut ćwiczeń z docelowym rytmem serca, w tym 20 minut ćwiczeń prowadzonych na podłodze polegających na rozciąganiu mięśni, (pracowanie nad rzeźba ciała)..

Aktywność fizyczna - dobierz ją do swoich celów. Która pasuje do twoich?

Wyszczuplenie, zbudowanie siły, zapobieganie chorobom serca, a może zrelaksowanie mięśni i umysłu - dobierz aktywność fizyczną na podstawie tego, co chcesz osiągnąć. Ogłaszamy początek sezonu na aktywny tryb życia. Dołączysz?

Profilaktyka zdrowych nóg - najważniejsze informacje

Profilaktyka zdrowych nóg - najważniejsze informacje

wybór pracy nie związanej z długotrwałym, nieruchomym staniem lub siedzeniem dla ludzi obciążonych dziedzicznie żylakami i z wczesnymi objawami przewlekłej niewydolności żylnej, przy niemożności zmiany charakteru pracy zaleca się kilkuminutowe przerwy i wykonywanie ćwiczeń: przenoszenie ciężaru ciała z

Jak wspierać dorosłych rodziców i dziadków w trosce o zdrowie?

Jak wspierać dorosłych rodziców i dziadków w trosce o zdrowie?

, tobie też często trudno ruszyć się z kanapy i wziąć się za ćwiczenia? Dlaczego by nie nadrobić zaległości w kwestii ruchu wspólnie? Zwłaszcza, że towarzysze ćwiczeń wzmacniają motywację. Trudniej będzie wymigać się, gdy już umówiłeś się z tatą na basen czy z babcią na spacer. Popularny wśród seniorów

Siłownia zamiast tabletki

Siłownia zamiast tabletki

uzupełnienie Jeżeli zdecydowałaś się chodzić 5 razy w tygodniu na zajęcia ruchowe, dobrze byłoby, gdyby dwa z nich stanowiły ćwiczenia fitnessowe. Mogą to być ćwiczenia w wodzie (aquaaerobik, aqua step), na piłkach (fit ball), ćwiczenia rozciągające wykonywane przy muzyce (low impact aerobik), dynamiczne

Obniżamy poziom cholesterolu. Nie wystarczy inna dieta

Obniżamy poziom cholesterolu. Nie wystarczy inna dieta

-60 minut każdego dnia. Wskazane ćwiczenia wytrzymałościowe o średniej intensywności: aerobik, bieg, szybki marsz, jazda na rowerze, pływanie. Uwaga! Chociaż sport rekreacyjny jest wskazany w każdym wieku, rodzaj aktywności i jej porcjowanie skonsultuj z lekarzem. Jeśli zaczniesz zbyt ostro, zamiast

Korzystanie ze smartfona tuczy i obniża sprawność fizyczną?

Korzystanie ze smartfona tuczy i obniża sprawność fizyczną?

do regularnego wykonywania różnych ćwiczeń, jak bieganie, jazda na rowerze, aerobik. U wszystkich wykonano testy oceniające grubość skóry i podskórnej tkanki tłuszczowej w trzech miejscach ciała i na tej podstawie wyliczono procentowy udział tkanki tłuszczowej w całym organizmie. Następnie musieli

Cellulit - jak się go pozbyć skutecznie?

Cellulit - jak się go pozbyć skutecznie?

tutaj . Sama dieta nic nie zdziała jeśli nie zaczniemy się ruszać. Każdy ruch, bez względu na to, czy wybierzemy pływanie, spacery, aerobik czy bieganie , usprawnia spowolnione krążenie. Wystarczy 40 minut każdego dnia. Regularne ćwiczenia nie tylko ułatwią walkę z cellulitem, ale i przyśpieszą

Walczymy z cholesterolem: zmiana diety to zazwyczaj za mało

Walczymy z cholesterolem: zmiana diety to zazwyczaj za mało

, a to kolejna bezcenna korzyść. Dawkowanie Zalecana dawka antycholesterolowa to zwykle 20-60 minut każdego dnia. Wskazane ćwiczenia wytrzymałościowe o średniej intensywności: aerobik, bieg, szybki marsz, jazda na rowerze, pływanie. Zagrożenia Uwaga! Chociaż sport rekreacyjny jest wskazany w

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

VIP-y ćwiczyły aerobik. Tak w Przemyślu promowali

VIP-y ćwiczyły aerobik. Tak w Przemyślu promowali lekcje WF (WIDEO) - nowiny24.pl

Pytanie o ćwiczenie z aerobiku

Moja teściowa jest osobą otyłą, ale dzielnie walczy i widać efekty:) Zapisała się do domu kultury na aerobik. Tam wykonują ćwiczenie polegające na siadaniu z pozycji leżącej (nogi wyciągnięte) bez pomocy rąk, bez podpierania się. Nie jestem pewna, czy takie ćwiczenie jest odpowiednie dla i tak już

Re: grube uda a przysiady

Ćwiczenia siłowe, do których zaliczane są przysiady, nie są polecane by wyszczuplić. Tak jak poprzedniczki pisały - tutaj najbardziej ćwiczenia aerobowe, czyli bieganie, pływanie, aerobik. Jesli jestes szczupła, ale potrzebujesz rzezby, masz determinację i cierpliowsć, to polecam calanetics

Re: aerobik, ćwiczenia odchudzające

Polecam Studio rekreacji "Relax" os. północ ul. Schillera 5 , boczne wejscie szk. podst. Nr 48. Prowadzone sa zajecia aerobiku, stepu i ćwiczenia kształtujące cena karnetów 80 zł na 12 wejśc, 60 zł -8 wejść, 40 zł-4 zajecia. Bardzo fajne instruktorki-szybkie efekty.Więcej informacji

Ćwiczenia w wodzie(aqua aerobik)

Witam, mam pytanie czy gdzieś na Bemowie są zajęcia zorganizowane z aqua aerobiku?Słyszałam że taka gimnastyka to świetny sposób na pozbycie się kilogramów i lepsze samopoczucie...

To nie zabawa , to Aqua Aerobik - ćwiczenia

W basenie , chyba organizowane w wszystkich hotelach z basenem .Basen jest chyba w każdym dobrym hotelu. W Hiszpanii , czy na Majorce na takie ćwiczenia też chodziłam :)

Re: Dbacie o siebie ?

Zacznij uprawiać jakiś sport, np. ćwicz aerobik, będziesz miała więcej ruchu i odnowisz kondycję. Warto też zacząć regularnie biegać po świeżym powietrzu.

Re: Ćwiczenia w wodzie(aqua aerobik)

witam a ja chodziłam przez 6miesiecy regularnie w pon i srody po godzinie i niestety nic nie schudłam tylko jeszce waga mi skoczyła a kolacje jem o 18 ,