Wszystko o:

źródła białka

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

czy tłuszczów. Są różne źródła białek. Za najlepiej przyswajalne przez organizm uchodzą te pochodzenia zwierzęcego. Zaleca się sięganie po chudy drób, wołowinę czy ryby (podroby nie są tak bogate w białko). Dietetycy chwalą także jajka - zawartymi w nich zestawieniu aminokwasów najbliżej do ideału. Co

Wielkanoc bez wędlin i białej kiełbasy? Nie przejdzie! Jak wybrać najlepsze produkty?

Wielkanoc bez wędlin i białej kiełbasy? Nie przejdzie! Jak wybrać najlepsze produkty?

zachować rozsądek, a ich spożycie dostosować do ogólnej kaloryczności diety i zawartości białka w diecie. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Jeśli na odstępstwa pozwalasz sobie tylko w święta, świat się nie zawali. Gdy jednak masz problemy z dbaniem o zdrowie i zachowanie oczekiwanej sylwetki, warto

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

Nie lubisz czereśni? To prawie tak, jakbyś nie lubił kremówek. A przecież te pierwsze są w dodatku zdrowe. I nieprawdziwe są opinie, że na uwagę zasługują tylko ze względu na zawartość białka - znaczy te, które są robaczywe. Czereśnie: minerałów moc? Ponoć jest ok. pół tysiąca odmian czereśni: od

Nadchodzi menopauza? Uważaj, co jesz! Coraz łatwiej przytyć, coraz trudniej zrzucić

Nadchodzi menopauza? Uważaj, co jesz! Coraz łatwiej przytyć, coraz trudniej zrzucić

mile widziane w twoim menu. Nie dość, że poprawią nastrój, to mają dobry wpływ na wygląd skóry i włosów, a nawet poprawiają pamięć. Soja to fitoestrogenowa bomba, ale są i inne dobre źródła: rośliny strączkowe, szpinak, otręby owsiane, słonecznik, brokuły, szparagi. Więcej o soi Więcej o strączkach

Najlepsze i najgorsze połączenia żywieniowe, czyli co jeść razem, a co osobno

Najlepsze i najgorsze połączenia żywieniowe, czyli co jeść razem, a co osobno

organizmu. Natomiast witamina A jest niezbędna do właściwego metabolizmu białka w organizmie. Wzmacnia błony śluzowe ust, nosa, gardła, płuc, zwiększając tym samym odporność i chroniąc je przed infekcjami. Pomaga w budowie i naprawie kości, zębów, włosów, paznokci. Chroni błonę śluzową oka przed

Wrzody żołądka lub dwunastnicy, a dieta

Wrzody żołądka lub dwunastnicy, a dieta

groźnych powikłań (więcej na ten temat ). Po spełnieniu tych kryteriów można skupić się na tym, co już możemy zrobić sami, w domu, by wspierać leczenie. Co jeść? - Właściwe białka to podstawa. Chociaż zasadniczo potrawy obfitujące w aminokwasy sprzyjają nadprodukcji soku żołądkowego, co korzystne raczej

TRZUSTKA - to warto o niej wiedzieć

TRZUSTKA - to warto o niej wiedzieć

białek, tłuszczów i węglowodanów, a także reguluje poziom cukru we krwi. Anatomia człowieka: trzustka Za realizację tego zadania odpowiadają głównie specjalne komórki trzustki, zgrupowane w niewielkie skupiska, zwane wyspami Langerhansa. Łącznie jest ich około miliona. Są rozrzucone po całym

Jak komórki raka piersi oszukują mózg

Jak komórki raka piersi oszukują mózg

wiele innych białek, które umożliwiały im wykorzystywanie GABA jako źródła energii. Takiej maszynerii nie zaobserwowano u komórek pochodzących bezpośrednio z raka piersi. - Odkrycie, że komórki przerzutowe mogą się aż tak zmieniać, by uniknąć ataku ze strony sił obronnych ludzkiego ciała, jest

Witamina C - dlaczego jest taka ważna i gdzie jej szukać?

Witamina C - dlaczego jest taka ważna i gdzie jej szukać?

potrzebują jednak palacze. Co takiego potrafi i dlaczego nie może jej zabraknąć w codziennej diecie? Witamina C - wielka moc Obok wsparcia odporności kwas askorbinowy bierze udział w produkcji kolagenu, białka tkanki łącznej, które budują m. in. ścięgna, chrząstki i kości, a także odpowiada za elastyczność

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

węglowodanów - z drugiej. Na jakie źródła białka warto skusić się na diecie? Dietetycy polecają jajka, wspomniany już drób i ryby - także te tłuste (zawierają głównie zdrowe nienasycone kwasy tłuszczowe). To działa! Dietetycy przypominają, aby pamiętać o nawadnianiu organizmu przez cały dzień. Dlaczego? "

Jak podkręcić metabolizm? Dietetyk radzi

Jak podkręcić metabolizm? Dietetyk radzi

Dieta bez glutenu

roślinnych (olej rzepakowy, oliwa z oliwek). 7. Źródłem białka w twojej diecie powinny być: mięso drobiowe, ryby oraz nasiona roślin strączkowych np. soja, groch, fasola. Ograniczaj spożycie tłustego mięsa czerwonego. 8. W codziennej diecie ograniczaj spożycie soli i słodyczy (źródła pustych kalorii). 9. Pij

Nadmierny apetyt, napady głodu

więcej tłuszczów roślinnych (olej rzepakowy, oliwa z oliwek). 7. Źródłem białka w twojej diecie powinny być: mięso drobiowe, ryby oraz nasiona roślin strączkowych np. soja, groch, fasola. Ograniczaj spożycie tłustego mięsa czerwonego. 8. W codziennej diecie ograniczaj spożycie soli i słodyczy

Nie potrafię schudnąć - jaka może być przyczyna?

najmniej dwa razy spożywaj mleko i jego przetwory: jogurty, kefiry, sery. 6. Spożywaj mniej tłuszczów zwierzęcych (smalec, tłuste mięsa), a więcej tłuszczów roślinnych (olej rzepakowy, oliwa z oliwek). 7. Źródłem białka w twojej diecie powinny być: mięso drobiowe, ryby oraz nasiona roślin strączkowych np

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Jajecznica - poranne źródło białka dla biegac

Nie zgadzam się z zarzutem o dużej ilości cholesterolu. Moja dietetyczka powiedziała mi, że mogę zjeść nawet kilkanaście jaj tygodniowo. A jeśli chodzi o jajecznicę to ja zawsze korzystam z przepisu na przepisnajajecznice.pl

Re: Jajecznica - poranne źródło białka dla biegac

Zapomniano tu tylko wspomniec o duzej dawce cholesterolu, ktora zawiera jajecznica i szkodliwosci tegoz.

Jajecznica - poranne źródło białka dla biegaczy

"Bieganie wkrótce po zjedzeniu jajecznicy nie jest z resztą dobrym pomysłem"... - "z resztą"? Serio? No tak, ale jak ktoś jest sportowcem, to nie oczekujmy cudów...

Re: Jajecznica - poranne źródło białka dla biegac

Organizm potrzebuje wszystkich składników odżywczych każdego dnia. Ja znalazłam świetne rozwiązanie, nie muszę zastanawiać się co mam jeść, jem bardzo pożywne śniadanie a co najważniejsze daje energię na długi czas. Polecam zdrowe, smaczne odżywianie, (zdrowesniadanie.info/gberes ; idealnafigura.com

Re: Jajecznica - poranne źródło białka dla biegac

"Zapomniano tu tylko wspomniec o duzej dawce cholesterolu, ktora zawiera jajecznica i szkodliwosci tegoz." to jest stary mit, to prawda, ze ma duzo cholestrerolu, ale ma rowniez ogromna ilosc zdrowego choletrerolu, ktory neutralizuje ten zly, co w praktyce powoduje, ze jedzenie jajek nie z

Re: Jajecznica - poranne źródło białka dla biegac

Cholesterol w jedzeniu nie jest problemem, ponieważ i tak większość cholesterolu produkuje nas organizm, a ten z jedzenia jest słabo przyswajany. Afera ze szkodliwością cholesterolu to bajka nakręcona przez "bigpharmę", oni na tym zarabiają biliony.

Re: Jajecznica - poranne źródło białka dla biegac

Do roztrzepanych dwóch jajek trzepaczką lub widelcem dodaję łyżkę śmietany 18% ,przyprawy ( sól,pieprz,paprykę)i jeszcze roztrzepuje,a następnie wylewam na rozgrzane masło.W czasie smażenia delikatnie mieszam.Jajecznica wychodzi bardzo puszysta i smaczna.

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!