Wszystko o:

ćwiczenia na brzuch i pośladki

Barbara Baranowska

Kryptonim BPU, czyli Brzuch, Pośladki, Uda

Kryptonim BPU, czyli Brzuch, Pośladki, Uda

BPU to gimnastyka odchudzająca, składa się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową, powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ze szczególnym uwzględnieniem newralgicznych partii mięśniowych brzucha, pośladków, ud.

12 ćwiczeń na mocne i zdrowe stawy

Leki i maści łagodzące dolegliwości stawów to tylko jeden ze sposobów na walkę z bólem. Niestety, im dłużej są przyjmowane, tym ból staje się intensywniejszy, mimo że dawki stale rosną. Na szczęście jest sposób by temu zaradzić. Regularna aktywność fizyczna, której większość pacjentów unika jak ognia, to najskuteczniejsze remedium na choroby zwyrodnieniowe. Nie bój się ruchu i zacznij wzmacniać swoje stawy już dziś!

CrossFit - skąd się wzięła moda na ten sport?

CrossFit to trening angażujący całe ciało, który sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej, zwiększa siłę, poprawia wydolność krążeniowo-oddechową, a także modeluje sylwetkę. Polega na intensywnym powtarzaniu serii ćwiczeń sprawnościowych na czas, z krótkim odpoczynkiem pomiędzy nimi. Wykonywany w grupie, jest ciekawą alternatywą dla samodzielnych treningów na siłowni.

Wakacyjny zestaw: ćwiczenia, które możesz zrobić na plaży

Wakacyjny zestaw: ćwiczenia, które możesz zrobić na plaży

wyskakujesz w górę jak najwyżej. Spadając, postaraj się zamortyzować upadek poprzez napięcie mięśni i jak najwolniejsze schodzenie do przysiadu. To ćwiczenie szczególnie dobrze kształtuje mięśnie pośladków i nóg, sprawiając, że będą kusząco prezentowały się na plaży - Padnij - powstań: 5 powtórzeń, 6

Ćwiczenia na płaski brzuch i zdrowe plecy

Ćwiczenia na płaski brzuch i zdrowe plecy

1. Zacznij w pozycji klęku podpartego (ciało oparte na kolanach i dłoniach). Ramiona ustaw w linii barków, a kolana rozstaw na szerokość bioder. Wciągnij brzuch. Przy tym ćwiczeniu bardzo ważne jest, aby odcinek lędźwiowy kręgosłupa (tuż nad pośladkami) był cały czas prosty. 2. Następnie podnieś

Zumba – żywiołowa fuzja tańca i fitnessu

Zumba – żywiołowa fuzja tańca i fitnessu

na czterech głównych założeniach: Świetna zabawa – zajęcia z Zumby to zakamuflowana gimnastyka. Uczestnikom kojarzy się z ekscytującą rozrywką, a nie z mozolnymi powtórzeniami ćwiczeń. Pasjonaci nie mogą doczekać się kolejnego treningu! Oryginalność – kroki, ruchy i odczucia są

Aktywność fizyczna jest zdrowa! Czy wiesz dlaczego?

Aktywność fizyczna jest zdrowa! Czy wiesz dlaczego?

organizmu. Spada stężenie cholesterolu. Dbanie o formę wcale nie musi zaczynać się od bieżni w siłowni czy ciężkich ćwiczeń w klubie fittness. Można ją budować małymi krokami, wprowadzając drobne "modyfikacje" i zmieniając codzienne nawyki. Zamiast jeździć samochodem, warto chodzić lub jeździć na

Aktywność fizyczna - dobierz ją do swoich celów. Która pasuje do twoich?

Aktywność fizyczna - dobierz ją do swoich celów. Która pasuje do twoich?

zdrowotne. Jeśli narzekasz na problemy ze stawami, zapomnij chociażby o stepie, czyli platformie, której wysokość można ustawić według potrzeby. Ćwiczenia z jego użyciem, choć intensywnie wzmacniają mięśnie nóg i pośladków i są pogromcą kalorii, powodują przeciążenia kolan, bioder i kostek. Wcale nie

Zdrowie czeka poza domem. Aktywność fizyczna zimą niestraszna

Zdrowie czeka poza domem. Aktywność fizyczna zimą niestraszna

poprawić krążenie, dotlenić odpowiednio komórki i dostarczyć organizmowi więcej energii. Jak podaje naukowy magazyn Environmental Science and Technology badania zespołu z Peninsula College of Medicine and Dentistry potwierdziły, że aktywność fizyczna podejmowana na zewnątrz ma przewagę nad ćwiczeniami w

Spacerowanie - umiarkowane tempo, wielkie zyski

Spacerowanie - umiarkowane tempo, wielkie zyski

prowadzenie rozmowy. Spacerowanie poprawi nie tylko stan płuc i serca. Wprawi też w ruch mięśnie. Przechadzka wzmacnia szczególnie dolne partie ciała: nogi, pośladki, ale też ramiona czy brzuch. Poprawia ogólną wydolność, reguluje poziom cholesterolu we krwi. Korzystnie wpływa na strukturę kości. Również

Kobiecy wytrysk: pomocne ćwiczenia

Kobiecy wytrysk: pomocne ćwiczenia

Ćwiczenia a wada wzroku

Czy ćwiczenia mięśni brzucha mogą nasilić wadę wzroku?Zależy, o jakiej wadzie wzroku mówimy. W najczęściej występujących wadach - tzw. wadach refrakcji (krótkowzroczność, dalekowzroczność) wysiłek fizyczny nie powinien mieć wpływu na naszą wadę, wynikają one bowiem z niedostosowania kształtu gałki

Ścięgno Achillesa - ćwiczenia

Jakie ćwiczenia zastosować, kiedy mięsień Achillesa nie pracuje. Byłam po wkładki i powiedział mi lekarz, że przez złe stawianie nóg nie pracuje mi mięsień Achillesa, co powoduje, że przy robieniu przysiadu nie mogę utrzymać równowagi żeby nie oderwać piet od podłoża. Nie jestem pewna, czy nie

Ból pośladka podczas ruchu

Otóż od kilku miesięcy mam problemy z promieniującymi bólami. Ćwiczyć/biegać/skakać...itd. mogę. Niestety, kiedy długo siedzę, zaczyna się lekki ból prawego pośladka. Jeżeli siedzę jeszcze dłużej-ból promieniuje do prawego dwugłowego. Dopiero kiedy się na chwilę położę, ból ustaje. Byłem u

Ból prawego pośladka i prawej kończyny dolnej

4 miesiące temu upadłem na pośladki, a właściwie bardziej na prawą stronę i od tego feralnego upadku mam problem do dziś. Mianowicie męczą mnie bóle prawego pośladka wraz z promieniowaniem do prawej kończyny dolnej (czasem aż do łydki). Ból nasila się przy siedzeniu, natomiast w trakcie chodu

Silny ból prawego pośladka i prawej nogi

Witam, Mam 31 lat i od miesiąca odczuwam silny ból prawego pośladka i prawej nogi. Ból pojawia się podczas siedzenia i ustępuje jak tylko wstanę i zaczynam chodzić. Pracuje przy komputerze 40 godz. tygodniowo i mało się ruszam podczas pracy. Jeżdżę codziennie na rowerze ok 20-30 min. Byłam 2 razy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: no to ćwiczę ten callanetics

Mam za sobą 21 godzin z czego 6 ostatnich to super callanetics gdzie jest więcej ćwiczeń na brzuch i nogi i widzę fajne efekty. Na brzuchu wyraźnie zarysowane mięśnie i pośladki nieco wyżej, wewnętrzna strona ud twarda jak kamień jak się napnę.

Re: Skazana na oponkę?

. Jeśli jakikolwiek mięsień boli, jakby miał się naderwać, natychmiast musisz przestać - to ćwiczenie ćwiczy malutkie, łatwe do uszkodzenia mięśnie. Kładziesz się na brzuchu na macie, ręce z ciężarkami wyciągnięte prosto przed sobą jakbyś ustawiała się do płynięcia żabką. Patrzysz w dół. Powoli

Re: Skazana na oponkę?

kształtuje brzuch, pod warunkiem, że biegniesz ładnie wyprostowana, klatka piersiowa do przodu, łopatki ściągnięte i lekko napięty brzuch. Lepsze niż szóstka weidera :P Podczas ćwiczeń z ciężarkami pamiętaj, że brzuch ma być zawsze napięty, plecy proste. Bez napięcia brzucha obciążasz dolną część kręgosłupa

Re: Bieganie czy siłownia- co lepiej odchudza?

. Różnorodność ćwiczeń angażuje różne mięśnie i dzięki temu możemy pracować nad całym ciałem, a nie jedynie wybranymi tymi samymi fragmentami. Czasem można skupić się na mięśniach brzucha, czasem rąk, a jeszcze innym na mięśniach pośladków.

Re: Uda i pośladki

Witam, kiedyś dużo z Nią ćwiczyłam ( chcę mieć takie mięsnie brzucha- polecam) Dziś znalazłam ćwiczenia na pośladki, wykonałam po raz pierwszy teraz obie serie, nie są trudne, poradzicie sobie. Ładnie prowadzi ćwiczenia i dokładnie objaśnia. Jeśli ktoś dawno nie ćwiczył, to sugeruję najpierw

Re: Jak uelastycznic skórę ramion?

kamunyak napisała: > jest wiele ćwiczeń na ramiona i przedramiona, mam kilka ksiażeczek na takie wła > śnie ćwiczenia. Nie ma w nich pompek, te raczej zalecane są "na klatke piersiow > ą", czyli cycki, rozumiem; na brzuch. Pompki są doskonałe na ramiona. Wiele razy sprawdzone po

Re: Czy skakanie na skakance daje efekty? i jakie

> Intensywne skakanie wzmocni łydki Plus pośladki, brzuch i ramiona. Tylko na uda dodatkowo porobiłabym dodatkowe ćwiczenia wzmacniające.

Re: radość z ruchu, czyli co robię nie tak? (b.dł

Masz prawo nie mieć siły. Sporo się ruszasz na co dzień. Ruchem i ćwiczeniami możesz sobie poprawić sylwetkę, pośladki, mięśnie brzucha itd, ale raczej spektakularnie nie schudniesz. Żeby schudnąć trzeba zmienić dietę, na zawsze. Chudnąć sobie pomalutku, nie na hura, jeść mniejsze porcje, więcej

Nietrzymanie moczu podczas śmiechu

trzymanie pęcherza. Instrukcja ćwiczeń ze strony poradnikzdrowie.pl: Nietrzymanie moczu - ćwicz regularnie rano i wieczorem Każde ćwiczenie wykonuj 10 razy. - Połóż się na brzuchu, najlepiej na podłodze. Ręce wyprostuj i wyciągnij wzdłuż tułowia. Zaciśnij pośladki, a sklepienie łonowe przyciskaj

Ewa Chodakowska

Witam Was Gdzie można znależć w internecie darmowe przykłady ćwiczeń na konkretne partie np brzuch pośladki.Weszłam na strone Chodakowskiej ale tam widze konkretne pakiety do wykupienia za nie małe pieniądze :-(